سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
نوشته شده در تاریخ 96/5/24 ساعت 7:12 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


نماز و موبایل



  



نوشته شده در تاریخ 96/5/24 ساعت 6:55 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


واکنش کاربران به شهادت محسن حججی/ نگاهت دشمن را پای درآوردواکنش کاربران به شهادت محسن حججی/ نگاهت دشمن را پای درآورد



  



نوشته شده در تاریخ 96/5/24 ساعت 6:54 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


واکنش کاربران به شهادت محسن حججی/ نگاهت دشمن را پای درآورد

واکنش کاربران به شهادت محسن حججی/ نگاهت دشمن را پای درآورد

واکنش کاربران به شهادت محسن حججی/ نگاهت دشمن را پای درآورد



  



نوشته شده در تاریخ 96/5/24 ساعت 6:50 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی




  



نوشته شده در تاریخ 96/5/22 ساعت 12:18 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست

«بسم الله الرحمن الرحیم

پس از شکست های پی در پی گروه های تکفیری-وهابی وابسته به استکبار جهانی در برابر رزمندگان سلام در جبهه های مختلف، گروه ترویستی داعش مرتکبی جنایتی فجیع و غیرانسانی شد در هیچ قاعده و قانون اسلامی و حتی انسانی نمی گنجد.

مردم دلاور و امت حزب الله خصوصا خانواده شهید محسن حججی مطمئن باشند که فرزندان دلیر شما انتقام این اقدام ددمنشانه را با تصمیمی قاطعانه که همانا ریشه کن کردن شجره خبیثه وهابیت و تروریسم از جهان اسلام است خواهند گرفت.

این نوع جنایت ها که تاکنون هزاران مورد آن به همین شکل در عراق و سوریه بر ضد امت مسلمان اعم از شیعه و سنی به وقوع پیوسته تنها نتیجه ای که در برخواهد داشت اتحاد و آگاهی بیشتر عالم اسلامی نسبت به هویت و خباثت این خوارج زمان است و ما را در پاک کردن سرزمین اسلامی از لوث وجود آنان مصمم تر و قدرتمندتر خواهد نمود.

به حلقوم بریده این شهید عزیز راه اباعبدالله (ع) سوگند یاد می کنیم که از تعقیب این شجره ملعونه و نابودی این غده خطرناک برآمده در پیکر جهان اسلام تا آخرین نفرشان از پای نخواهیم نشست.

ما از ابتدا مصمم و به دور از تردید در این راه گام برداشتیم اما ارتکاب این جنایت ها عزم و اراده ما را جزم تر و جدی تر نمود تا جای جای اراضی اسلامی را از وجود بی وجود پلیدشان تطهیر نماییم.

اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند مقاوم این شهید بزرگوار که فرزندشان مانند سالار شهیدان امام حسین(ع) و با همان شیوه ظالمانه به شهادت رسید تبریک عرض می کنم زیرا نام خانواده شهید پرورتان با خاندان سید و سرور شهیدان همنام و قرین گردید و شهید شما و ما سند افتخار ایران اسلامی و سپاه ولایت است.

ایران اسلامی در راه آزادی و شریعت و برای نجات دین مبین اسلام چنین قربانیان ارزشمندی را تقدیم می کند و از خدای سبحان عاجزانه طلب می کنیم که حسن عاقبت با مرگی همچون شهید محسن حججی عزیز برای مقرر فرماید.

هنیئا لک و لکم و عظم الله اجورنا و اجورکم

فاسم سلیمانی

1396/5/19»

بر اساس این گزارش شهید محسن حججی پس از اسارات به دست داعش مظلومانه به شهادت رسید.



  



نوشته شده در تاریخ 96/5/22 ساعت 12:11 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


خصمانه

بررسی طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا و ماجراجویانه آمریکا در منطقه در دستور کار امروز مجلس قرار گرفت و با 240 رای موافق، نمایندگان کلیات طرح مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا در منطقه را به تصویب رساندند.

در بررسی کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا، نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه چارچوب برجام در طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه حفظ شده است، گفت: در این طرح، پیشنهادی مغایر با برجام نیامده است چون همه می‌دانیم که آمریکا به دنبال تحمیل هزینه توقف برجام به ایران است. عراقچی، معاون وزیر خارجه با تاکید بر اینکه طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه پاسخی بسیار قاطع و هوشمندانه برای مقابله با دشمنی و جنایات آمریکا است، گفت: این طرح بخشی از اقدامات هیئت نظارت بر برجام برای مقابله با مصوبه اخیر کنگره آمریکا است که وزارت خارجه و دولت از آن حمایت می‌کنند.

همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بررسی جزئیات طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه آمریکا در منطقه مصوب کردند تا اقداماتی در جهت مقابله موثر با سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف انجام شود.



  



نوشته شده در تاریخ 96/5/21 ساعت 8:18 ص توسط سیدمهدی ملک الهدی


نخستین مسجد روی آب کشور در کیش

 



  



نوشته شده در تاریخ 96/5/21 ساعت 8:13 ص توسط سیدمهدی ملک الهدی


واکنش قالیباف به شهادت محسن حججی

محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را منتشر کرد و نوشت: در غوغای امور روزمره، درست در زمانی که خیلی از ما درگیر کم و زیادِ مال و شهرت و قدرت هستیم، پنجره‌ای از آسمان باز می‌شود و بنده‌ای خاص از بندگان خدا، لباس شهادت می‌پوشد و «سر از تن جدا» به دیدار معبود می‌شتابد.

 
در آخرین تصاویر زمینی از شهید حججی، «مرد» و‌«نامرد» را در یک قاب می‌بینیم. در نگاه مردانه شهیدمان، ایمان به وعده الهی را می‌شود دید که خوف و حزن را از دلش برده است.
 
شهید #محسن_حججی، جهادگر فرهنگی، عضو فعالِ اردوهای جهادی، حجتی است بر ما، که قدردان غیرت و مردانگی مدافعان حرم و‌ حریم‌مان باشیم. مردانی که «سر» می‌دهند، اما نستوه و استوار می‌ایستند تا آرمانهایمان، میهن‌مان و خانواده‌هایمان در امان باشند.
 
شهادتت مبارک محسن‌جان


  



نوشته شده در تاریخ 96/5/21 ساعت 8:8 ص توسط سیدمهدی ملک الهدی


نظر شما درباره این عکس چیست؟

در روزهایی که نمایندگان مجلس برای عکس یادگاری با نماینده اروپایی سر و دست می‌شکستند، جوانانی هم بودند که برای دفاع از حرم و وطن، سر و دست دادند و این تصاویر را ثبت کردند...

 
شهید محسن حججی از لشکر 8 نجف اشرف، در حمله جنگنده‌های آمریکایی و شبیخون تکفیری‌ها به کاروان نیروهای مقاومت در مرز عراق و سوریه، به اسارت تروریست‌های تکفیری درآمد. شهید حججی یک روز بعد، بی سر اما سربلند به همرزمان شهیدش پیوست. این آخرین تصویر یادگاری از شهید حججی است در لحظه اسارت؛ عکس یادگاری جلاد داعش با قهرمانی که حتی خم به ابرو نیاورده است تا مبادا عزت یک ملت خدشه دار شود..


  



نوشته شده در تاریخ 96/5/19 ساعت 9:38 ص توسط سیدمهدی ملک الهدی


خروس ترامپ! + عکس

درحالیکه ترامپ در تعطیلات به سر می‌برد، معترضان بالن یک خروس را با ظاهری شبیه به او در اطراف کاخ سفید به پرواز درآورده‌اند.



  




  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ