سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 96/5/30 ساعت 12:44 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


این آمریکایی 48 ساله متولد سال 1969 میلادی بوده و مدتی را نیز با درجه ستوانی در یگان عملیات ویژه نیروی دریایی آمریکا موسوم به "سیلز" طی کرده است. این نظامی سابق آمریکایی با راه اندازی شرکت خصوصی امنیتی بلک واتر خود را تبدیل به یک چهره شناخته شده در رسانه های جهان کرد. مزدوران این شرکت در چندین مورد کشتار بی رحمانه مردم عراق دخالت داشتند و در نهایت با آشکار شدن این ماجراها، نام بلک واتر به عنوان یک شرکت خصوصی آدم کشی در جهان شناخته شد.

این شرکت در سال 1997 میلادی بنیانگذاری شد و البته در حال حاضر به اسم Academi به فعالیت خود ادامه می دهد. شرکت بلک واتر در سال 2010 میلادی به تعدادی از سرمایه گذاران خصوصی فروخته شد و به از نظر حقوقی، از آن تاریخ اریک پرنس دیگر در این شرکت فعالیتی ندارد. اما در سال 2010 میلادی اریک پرنس به امارات متحده عربی را رفت تا یک ارتش کوچک 800 نفره از مزدوران خارجی را برای این شیخ نشین حاشیه خلیج فارس تشکیل بدهد.

نکته جالب در اینجاست که در حال حاضر اریک پرنس مدتی از زمان خود را در آمریکا و مدتی از سال را در ابوظبی به عنوان محل زندگی سر می کند.  

بر اساس گزارش نیویورک تایمز و صحبت های نویسندگان آن با برخی از مسئولین سابق این پروژه و کلمبیایی های حاضر در این برنامه، این نیرو صرفا یک یگان ضد شروش یا ضد تروریستی نبوده و اماراتی ها از همان ابتدا تفکرات بسیار بلند پروازانه ای برای این یگان در سر داشتند.  بر این اساس، یگان مورد نظر برای اموری مثل کنترل شورش، جنگ شهری، حفاظت از خطوط انتقال نفت، حفاظت از مواد رادیواکتیو و تاسیسات اتمی و همچنین نابود کردن نفرات و تجهیزات دشمن آموزش دیده و حتی بر اساس اطلاعات منتشره توسط نیویورک تایمز، مقامات اماراتی توهماتی درباره استفاده از این یگان برای حمله و تصرف جزایر ایرانی در خلیج فارس که با ایران بر سر مالکیت آن اختلاف داشته، مطرح کرده بودند.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ