سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/5/27 ساعت 11:25 ص توسط سیدمهدی ملک الهدی


کسانی که شعار استفاده از ماهواره را سر می دهند از جهان خبر ندارندآیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم , پیرامون اظهار امیدواری یکی از نمایندگان مجلس برای لغو قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره، اظهار کرد: خود این افراد که این گونه اظهار نظرها را بیان می کنند می دانند که اگر ماهواره وارد کشور شود یک ویرانه ای درجامعه درست می شود که نه خودشان و نه دیگران می توانند آن را کنترل کنند.

وی افزود: من نمی دانم این افراد که این گونه صحبتها را مطرح می کنند در کره قمر زندگی می کنند و از جهان خبر ندارند، نمی دانند که در ماهواره چه خبر است که این گونه مباحث را مطرح می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علیمه قم  با بیان اینکه البته در ماهواره ها یک سلسله مسائل علمی و اخبار درست و اطلاعاتی نیز وجود دارد، تاکید کرد: اگر نمره ده را به منفعت ماهواره برای جامعه اختصاص دهیم اما باید به این نکته نیز اشراف داشته باشیم که در مقابل ضرر ماهواره برای جامعه صد است و مشکلات متعددی را برای اقشار مختلف ایجاد می کند.

آیت الله ممدوحی خاطر نشان کرد: ماهواره با معیار جامعه اسلامی و درکل با بشریت نمی خواند و با معیارهای انسانی درتضاد است.

وی با بیان اینکه بحث استفاده از ماهواره را نباید تنها به جوامع اسلامی محدود کرد، افزود: مگر مردم کشورهای دیگر به جز مسلمانان انسان نیستند از این رو کارهایی که در ماهواره صورت می گیرد خلاف روح و وجدان بشریت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اقداماتی که در ماهواره ها صورت می گیرد برخلاف شرف انسانیت است و به هیچ وجه قابل قبول نیست از این اینکه این ابزار درجامعه ای ارزشی مانند ایران استفاده شود و مجوز قانونی نیز داشته باشد به هیچ وجه امکان پذیر نیست و با معیارهای جامعه ایرانی تطابق ندارد.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ