سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 7:48 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


هاشمی همیشه یکی از سه ستون اصلی انقلاب و نظام بوده است و اگر فائزه به عبور از حکومت دینی رسیده است و با صراحت با آن مخالفت می کند، سهم پدر را در آنچه «اشتباه» می خواند چقدر می داند؟

دکتر عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان و کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت:

فائزه هاشمی در ادامه سخنان ساختار شکنانه خود اخیراً در محفل مهدی خزعلی اعلام کرده است«حکومت دینی نباشد بهتر است، با حکومت دینی موافق نیستم، حکومت دینی ارزشها را از بین می برد و ...»
 
این سخنان از فائزه غیر منتظره نیست. اما شاید قبل از اینکه اعتقاداتش باشد، فرار رو به جلو برای عدم پاسخگویی پدر و خانواده نسبت به مشکلاتی است که خود محور اصلی آن در سی و هفت سال گذشته بوده اند. باید از فائزه تشکر کرد که با مرزبندی حداکثری با نظام، فضا را برای قضاوت مهیاتر می کند زیرا سخنان وی نقد حاکمان و عملکرد آنان نیست بلکه نفی کلیت نظام دینی است که معنی واقعی آن ایستادن مقابل امام است. اما در آن روی سکه باید بپذیریم که این اپوزیسیون بازی به معنی اعتراف به تلف شدن عمر پدر در مسیر بیهوده هم هست.

آیت اله هاشمی همیشه یکی از سه ستون اصلی انقلاب و نظام بوده است و اگر فائزه به عبور از حکومت دینی رسیده است و با صراحت با آن مخالفت می کند، سهم پدر را در آنچه «اشتباه» می خواند چقدر می داند؟
 
اگر نظام دینی بد است و باید از آن عبور کرد، هاشمی در آن چه می کند؟ تکلیف فائزه سالهاست روشن است اما اگر هاشمی با این پلشت گویی و پلشت خواهی موافق نیست و قدرت کنترل هم ندارند، لااقل می تواند ابراز برائت کند. با صراحت بگوید این حرف فائزه خلاف تلاش 60 ساله بنده است. بگوید اگر مشکلاتی در نظام جدید وجود دارد من هم در آن شریک هستم و راه حل آن نیز پاک کردن صورت مسئله نیست.
 

باید این تئوری که انقلاب فرزندان خود را می خورد را درباره این خاندان وارونه فهمید. فرزندان در حال بلعیدن انقلاب هستند. اما روح امام اجازه نخواهد داد 220 هزار شهید از حلقوم سکولارها پایین برود.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ