سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/9/23 ساعت 8:36 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


لطمه و صدمه ما بیشتر از دشمنان داخلی است تا خارجی/ بسیاری از مسئولان نسبت به تجزیه و تحلیل فتنه 88 موضع ندارند

سرلشکر محمد‌علی جعفری صبح امروز در کنگره  رزمندگان اسلام در مصلی امام جعفر صادق(ع) شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: پیرامون 3 واژه و مؤلفه مهم در چنین جمع باشکوهی باید سخن گفته شود و ارتباط آن با یکدیگر برای ما مشخص شود؛ مهم‌ترین واژه‎هایی که از لسان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جاری شده، انقلاب اسلامی، شهدا و وحدت یا وحدت‌کلمه به قول مقام معظم رهبری است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باید بیندیشیم چه ارتباطی بین این 3 مؤلفه است، افزود: در محفل شهدا باید به‌دنبال پیدا‌کردن راه شهدا باشیم و باید ببینیم که شهدا برای چه جان خود را فدا کردند.

سرلشکر جعفری ادامه داد: نخستین شرط برای طی‌کردن مسیر انقلاب اسلامی به‌صورت درست و صحیح، پا گذاشتن در جای پای شهدا است. باید دشمنان و مخالفان را بشناسیم. تا صحبت از دشمن به میان می‌آید همه ذهن‌ها به سمت آمریکا می‌رود، البته نخستین و بزرگترین دشمن و شیطان بزرگ "آمریکا" است.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: انقلاب اسلامی هر چه به پیش می‎رود و هر چه به جلوتر می‎رود، به اصول و دیدگاه‎ها باید بیشتر توجه داشته باشد و ما نمی‎توانیم همواره در افتخارات گذشته زندگی کنیم و اگر توجه به این نکات نکنیم، اصول و ارزش و حرکت الهی ما را زیرسئوال می‎برند و به انحراف می‎کشانند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه ما باید امروز بدانیم نسبت به چه کسی تبری و نسبت به چه کسی تبرا داشته باشیم، افزود: بسیاری از مسئولان نسبت به تجزیه و تحلیل فتنه 88 موضع ندارند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ناامنی در هر دو رویداد وجود داشت، تاکید کرد: در فتنه 88، شعارها؛ اصول انقلاب اسلامی و تضعیف ولایت فقیه را نشانه رفته بود. یک‌صدا همه مردم به نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در سال 88 پی‎بردند و 9 دی حرکت مردمی و خودجوش پاسخ نسبت به این نوع حرکت بود.

منبع: تسنیم






  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ