سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/9/21 ساعت 8:6 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


                                                  افسران - دبیرکل حزب الله لبنان: پیروزی بر رژِیم صهیونیستی با کمک ایران میسرشد


وی در ابتدای سخنرانی خود به موضوع فلسطین و اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان و مسیحیان اشاره کرد و گفت: مسلمانان و مسیحیان منطقه با تهدیدات اسرائیلی و تکفیری دچار چالش‌هایی فرهنگی و هویتی شدند.

دبیرکل حزب الله افزود: این تهدیدات ابتدا از فلسطین آغاز شده است؛ فلسطینی که مقدسات آن هدف قرار گرفته و برخاستن صدای اذان از بلندگوها در آن ممنوع اعلام شده است. این چالش ها از فلسطین به عراق، سوریه و نیجریه و دیگر اماکن مسلمانان و مسیحیان رسیده است.

وی افزود: آمریکا و غرب از تروریسم حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند و این همان چیزی است که دونالد ترامپ به آن اعتراف کرده است و در ایمیل های هیلاری کلینتون نیز آمده است.

سیدحسن نصرالله با تاکید بر اینکه پیروزی در سوریه و حلب نزدیک است، گفت: منطقه شاهد تحولات بزرگی است، مانند آنچه در حلب در حال رخ دادن است. پیروزی در حلب روی تمامی میدان های نبرد در سوریه، موصل و منطقه تاثیر می گذارد.

دبیرکل حزب الله در ادامه به مسایل داخلی لبنان اشاره کرد و گفت: ما در مرحله سرنوشت سازی در لبنان قرار داریم. ارتباط ما با میشل عون رئیس جمهور جدید لبنان و جریان ملی آزاد همواره یک رابط تنگاتنگ است، این در حالی است که برخی منابع رسانه ای گزارش دادند که حزب الله از میشل عون و جریان ملی خواستار لغو ارتباط آنها با حزب نیروهای لبنانی شده است. همه آنچه درباره خواسته های حزب الله درباره رابطه جریان ملی و نیروهای لبنانی گفته شده، دروغ است.

سیدحسن نصرالله هرگونه درگیری یا آغاز جنگ بین شیعیان و مسیحیان را رد کرد و گفت: ما در فضای نزدیکی روابط بین دو حزب جریان ملی و نیروهای لبنانی قرار داریم.

دبیرکل حزب الله گفت: رابطه ما با عون مبتنی بر احترام متقابل است. وی درباره تلاش برخی برای ایجاد فتنه و درگیری میان حزب الله و عون گفت: هر کس به دنبال فتنه انگیزی میان دیگران باشد، خودش گرفتار آن خواهد شد.


وی خاطر نشان کرد که حزب‌ الله هیچ گونه نگرانی‌ درباره روابط لبنان با کشورهای عربی خلیج فارس ندارد و اینکه می‌گویند حزب‌ الله از سفر هیأت سعودی به لبنان و دیدار با مقامات لبنانی ناراضی است، صحت ندارد.

دبیرکل حزب الله در ادامه به تشکیل کابینه جدید توسط سعد الحریری پرداخت و گفت: ما معتقد نیستیم که احزاب سیاسی نمی خواهد که در سریعترین زمان ممکن کابینه تشکیل دهد. بسیاری از موضوعات مربوط به تشکیل کابینه جدید لبنان مانند شکل کابینه و تعداد وزیران حل شده است.

وی تصریح کرد: همه جریان سیاسی شرکت کننده در عملیات تشکیل دولت جدید لبنان می خواهند کابینه زودتر تشکیل شود. مشکل باقی مانده در دولت به یک یا دو پست وزراتی منحصر می شود که قابل حل است و نباید این مساله را «سیاسی» کرد. این ادعا که حزب الله یا نبیه بری یا سلیمان فرنجیه تشکیل دولت را متوقف کرده اند بی اساس است.

دبیرکل حزب الله گفت: دولتی که تشکیل خواهد شد وظیفه مشارکت در وضع قانون انتخابات و اجرای انتخابات در زمان مقرر را دارد.

سیدحسن نصرالله خاطرنشان کرد: اتهامات برخی جریان ها درباره تعطیل و تعویق روند تشکیل کابینه مورد قبول نیست، چرا که ما در زمان طبیعی تشکیل دولت قرار داریم و چنین اتهاماتی فقط اهداف سیاسی دارد که با شکست مواجه می شود.


وی با تاکید بر اینکه زیر بنای دولت، قانون انتخابات عادلانه است، گفت: هر کشوری که خواستار تشکیل دولت حقیقی و قوی است باید قانون انتخاباتی وضع کند که شامل همه جریان های سیاسی شود.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ