سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:40 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی



  
 
رژیم صهیونیستی با کمک مالی امارات متحده عربی درحال خرید خانه‌های فلسطینی‌ها در بخش قدیمی قدس و یهودی کردن این شهر مقدس است.
روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار برخی تصاویر و اسناد از توطئه اماراتی، صهیونیستی پرده برداشت و تأکید کرد که هدف این توطئه خرید خانه‌های فلسطینی‌ها و فروش آنها به صهیونیست‌ها است.
با تحقق این «نکبت جدید» با پول‌های اماراتی، قدس از ساکنان فلسطینی خالی و آمار جمعیتی به نفع صهیونیست‌ها تغییر خواهد کرد و در حقیقت ساکنان اصلی فلسطین، قدس را ترک می‌کنند و به تدریج جمعیت صهیونیست‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از الاخبار، شرکت‌های اماراتی این توطئه را تحت پوشش تقویت پایداری ساکنان قدس اجرا و ادعا می‌کنند که خانه‌ها را از فلسطینی‌هایی که نمی‌توانند در بخش قدیمی قدس زندگی کنند می‌خرد.
الاخبار افزود، با اجرای بخشی از این توطئه اماراتی، صهیونیستی ساکنان بخش قدیمی قدس متوجه شدند که صهیونیست‌ها مالکان واقعی خانه‌های خریداری شده هستند و به تدریج درحال ساکن شدن در این خانه‌ها هستند.
پیش از این جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی در سال 2014 درباره این توطئه هشدار داده و اعلام کرده بود که شرکت‌های اماراتی با پرداخت پول‌های هنگفت به صهیونیست‌ها برای خرید خانه‌های فلسطینی‌ها در بخش قدیمی قدس کمک می‌کنند. روزنامه الاخبار خاطرنشان کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین از این توطئه اماراتی، صهیونیستی آگاه بوده است.
برخی از فلسطینی‌هایی که متوجه می‌شوند شرکت‌های اماراتی با چه هدفی قصد خرید خانه‌های آنها را دارند  از فروش خانه امتناع می‌کنند.
خبرگزاری فلسطین الیوم نیز اعلام کرد که دستگاه‌های حفاری رژیم صهیونیستی مخفیانه درحال حفاری زیر شهر قدیمی قدس هستند تا چیزی به نام «مملکت تاریخی داوود» را جعل کنند تا دستاویزی برای برپایی کشور مجعول اسرائیل باشد.
فلسطین الیوم افزود، صهیونیست‌ها از سال 1863 تا 1967 دانشمندان و باستان‌شناسان از کشورهای مختلف را به کار گرفتند تا به جعل واقعیت‌های تاریخی بپردازند و ایجاد رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین را توجیه کنند.
عبدالرحمان شهاب مدیر مرکز مطالعاتی اطلس در این باره گفت، بزرگترین خطر در این باره مربوط به ساخت روایت مجعول تاریخی یهود است و خطر دوم مربوط به انهدام مسجدالاقصی در صورت وقوع زلزله است خواه این زلزله طبیعی باشد یا مصنوعی.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ