سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/3/29 ساعت 5:50 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


  طرح نظامی «تعقیب دشمن در دوردست‌ها» را آماده کرده‌ایم

بازتاب وسیع شهر زیرزمینی موشک‌های سپاه در رسانه‌های‌غربی

موشک را مخل دیپلماسی دانستن «طنز» است

 

سردار جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و ما در مرز متوقف نمی‌شویم و همان‌طور که گفته شد در واقع یک نظام بازدارنده پشیمان کننده را طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم.

سردار سید مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح درباره توان نظامی و ارتباط پایه موشکی با توان فضایی به گفت‌وگو نشستیم. او می‌گوید: خوشبختانه امروز نه‌تنها از بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم بلکه باید گفت از یک بازدارندگی پشیمان کننده برخوردار هستیم.

غرش موشک‌های سپاه در تنگه هرمز

سردار جزایری با بیان اینکه "افزایش توان موشکی مخل پیشبرد مناسبات دیپلماتیک است" یک طنز است، تأکید می‌کند: اگر فاقد توانمندی دفاعی ــ موشکی باشیم، زیر دست و پای سیستم ناعادلانه جهان له می‌شویم.

وی همچنین خاطرنشان می‌کند: اگر بخشی از توانمندی‌ها به عرصه و میدان بیاید و به‌عقیده بنده اگر آن اتفاق بیفتد، بسیار باعث تعجب خواهد شد که جمهوری اسلامی تا چه‌میزان به‌طور ناگهانی در عرصه‌های دفاعی پیشرفت داشته است.

معاون ستادکل نیروهای مسلح تأکید می‌کند: اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و ما در مرز متوقف نمی‌شویم و همان‌طور که گفته شد در واقع یک نظام بازدارنده پشیمان کننده را طراحی و پیاده سازی کرده‌ایم، روی آن رزمایش انجام داده و به‌لطف خداوند به موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه رسیده‌ایم.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ