سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
< 1 2 3
نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 7:53 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


نامه مهناز رئوفی، زن آزاده‌ای که با تحری حقیقت به معنای صحیح آن، به دامان اسلام بازگشته است به فائزه هاشمی، جهت درج در روزنامه کیهان ارسال شده است، یکی از هزاران واکنش به این دیدار ننگین است.

کشتار یک زن و 5 فرزندش در ابرقو به دستور محفل بهائیانکیهان در صفحه پاورقی خود نوشت: دیدار فائزه هاشمی با یکی از سرکردگان سابق فرقه انگلیسی- صهیونیستی بهائیت به عنوان یکی از یاران شفیق دوران زندان، در روزهایی که ولنگاری فرهنگی بیداد می‌کند، هرچند با محکومیت از سوی برخی رجال و محافل و سکوت و تغافل برخی از متولیان امر مواجه شد، اما واکنش بسیاری از دلسوزان و آگاهان، از جمله کسانی که از این فرقه منحوس لطمه خورده و به مددالهی از دام آن رهایی یافته‌اند را در پی‌داشت.

نامه م
هناز رئوفی، زن آزاده‌ای که با تحری حقیقت به معنای صحیح آن، به دامان اسلام بازگشته است به فائزه هاشمی، جهت درج در روزنامه کیهان ارسال شده است، یکی از هزاران واکنش به این دیدار ننگین است.

لاز
م به یادآوری است، مهناز رئوفی علی رغم تمام تهدیدات سران و بدنه بهائیان پس از تحری حقیقت، طی این سال‌ها از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و همان‌گونه که اعلام کرده، برای تنویر افکار عمومی تا آخر پای این تصمیم ایستاده و به افشاگری‌های خود درباره جنایات و خباثت‌های بهائیت ادامه خواهد داد.

همان‌گونه که در کتاب‌های «سایه شوم» (پاورقی روزنامه کیهان که به صورت کتاب چندین بار توسط مؤسسه کیهان تجدید چاپ شده است) و مسلخ عشق، فریب و دیگر آثار خود که توسط «دفتر پژوهش‌های کیهان» به چاپ رسیده، پرده از خیانت‌ها و جنایت‌های حزب بهائیت به مردم ایران برداشته است.

سرکار خانم فائزه هاشمی

اینجانب مهناز رئوفی فرزند سید اسماعیل ساکن همدان یکی از افراد فعال جامعه بهایی که در سال 1375 مفتخرانه از بهائیت اعلام تبری کرده و به دین مبین اسلام وشیعه اثنی‌عشری مشرف و ملتزم رکاب حضرت حجت‌ابن الحسن امام زمان مهدی موعود (عج) شده‌ام. از بدو تبری از بهائیت تا کنون مشغول به افشاگری از واقعیات پشت پرده فرقه سیاسی بهائیت بوده و هستم.


سرکار علیه! شرفیابی شما به محضر بانو «فریبا کمال آبادی» از مسئولین تشکیلات بهائیت در ایران (عضو یاران به اصطلاح ملی بهائیان ایران)که توأم با نشر عکس شما در جمع بهائیان بود  برآنم داشت تا موضوع را با تعمق از نظر بگذرانم.  در نتیجه  سه نکته از مطالب شما توجهم را بیشتر جلب نمود:         
نکته اول تحصیلات شما با گرایش حقوق بشری وحرکت یک سویه شماست که برای تنویر ذهن مبارک سوالاتی را از نظر سرکار علیه عبور می‌دهم.

شما که مدافع حقوق بشرید بفرمایید آیا می‌دانید زمانی که بهائیان در دوره پهلوی‌ها خاصه پهلوی دوم در رأس قدرت بودند جناب ایادی (به ظاهر پزشک مخصوص شاه ملعون) که مردی با هشتاد شغل کلیدی و به‌قولی شاه بی‌تاج و تخت که معلوم شد بیشتر تصمیم‌گیریهای شاه به خواست و نظر وی بود، چه ستم‌هایی نسبت به مردم مسلمان روا داشت؟! کافی است در دنیای مجازی نام ننگ‌آور او را پیدا کرده و خاطراتش را مرور کنید آن همه ظلم و عدوان نسبت به مردم نجیب ایران را چگونه توجیه می‌کنید؟

شما که مدافع حقوق بشرید بفرمایید شکنجه‌ها و کشتار علما و جرم و جنایت بهائیان در ساواک نسبت به نهضت انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مردم وفا‌دار به انقلاب از بدو روزهای آغازین این نهضت تا پیروزی آن را چگونه توجیه می‌کنید؟

خانم هاشمی! شما که مدافع حقوق بشرید بفرمایید زمانی که جوانان این مرز و بوم مشغول دفاع از عِرض و ناموس مردم و کشور بودند وطن فروشی و همکاری بهائیان با دشمنان این کشور و عدم شرکت درجنگ به بهانه مخالفت با جنگ را چگونه توجیه می‌کنید‌؟


 بفرمایید شور و شعف و شادمانی بهائیان نسبت به شهید شدن مردم مسلمان در جبهه و فرود آمدن بمب بر سر مردم مسلمان هموطنشان در دوران دفاع مقدس را چگونه توجیه می‌کنید‌؟


بفرمایید ترورهای وحشیانه بهائیان از علمای عظام گرفته تا هر شخص مخالف با بهائیت را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید دستور قتل یک زن تنها وپنج فرزند قد و نیم قد کوچکش با تیشه و تبر، به دستور اعضای محفل در ابرقوی یزد که در دنیا بی‌نظیر بود را چگونه توجیه می‌کنید؟ 

بفرمایید محروم شدن بهائیان مسلمان شده از ارث پدر توسط تشکیلات بهایی را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید دوازده سال محرومیت از نعمت داشتن خانواده خصوصا پدر و مادرم را به دستور تشکیلات بهایی چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید توطئه تشکیلات بهائیت برای جدا کردن من و همسرم در ابتدای تشرف به دین اسلام را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید تلاش آنها برای سقط جنین بچه‌ای که پس از تشرف به اسلام در وجود من رشد می‌کرد را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید حمله دسته جمعی بهائیان را بر سر همسرم و کتک زدن او به جرم اینکه قصد ازدواج با یک مسلمان را داشته چگونه توجیه می‌کنید؟ [که در شرح خاطراتم با نام «سایه شوم» توسط دفتر پژوهشهای موسسه کیهان به چاپ رسیده است، آورده‌ام.]

بفرمایید این همه الفاظ رکیکی که بهائیان علیه بنده پس از تشرف به دین اسلام منتشر کردند را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید اهانت‌ها و گستاخی‌های سهیل روحانی از بهائیان یزد در مقابل سازمان هلال احمر یزد نسبت به من که گناهم افشاگری جنایات بهائیان  در یزد بود را چگونه توجیه می‌کنید؟

در زمان درگذشت پدرم هیچ‌کدام از بهائیان کوچک‌ترین اعتنایی به من نکردند  و حتی کودکان ونوجوانان را از صحبت کردن با من مسلمان شده منع می‌کردند، این رفتارهای بی‌رحمانه را چگونه توجیه می‌کنید؟


 بفرمایید جدا کردن پدر بهایی از یک مادر و دو فرزند مسلمان شده‌اش در شیراز را چگونه توجیه می‌کنید؟

بفرمایید برداشتن روسری از سر دانش‌آموز یک پدر مسلمان شده را در خیابان چگونه توجیه می‌کنید‌؟
سرکار خانم بفرمایید تمامی اقدامات و رفتارهای سبعانه فرقه اختاپوسی بهائیت با افرادی که از بهائیت خارج می‌شوند را چگونه توجیه می‌کنید؟


بفرمائید اسیدپاشی بر روی خانم متبری از فرقه بهائیت و مسلمان شده که توسط برادران بهائی عملیاتی شد را چگونه توجیه می‌کنید‌؟

بفرمایید تجاوز جنسی یکی از اعضای محفل خارج از کشور نسبت به کودک دو ساله یک خانم ایرانی و بی‌تفاوتی اعضای بیت‌العدل در پاسخ به شکایت این خانم را چگونه توجیه می‌کنید؟



  



نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 7:48 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


هاشمی همیشه یکی از سه ستون اصلی انقلاب و نظام بوده است و اگر فائزه به عبور از حکومت دینی رسیده است و با صراحت با آن مخالفت می کند، سهم پدر را در آنچه «اشتباه» می خواند چقدر می داند؟

دکتر عبدالله گنجی مدیر مسوول روزنامه جوان و کارشناس مسائل سیاسی طی یادداشتی در کانال شخصی خود نوشت:

فائزه هاشمی در ادامه سخنان ساختار شکنانه خود اخیراً در محفل مهدی خزعلی اعلام کرده است«حکومت دینی نباشد بهتر است، با حکومت دینی موافق نیستم، حکومت دینی ارزشها را از بین می برد و ...»
 
این سخنان از فائزه غیر منتظره نیست. اما شاید قبل از اینکه اعتقاداتش باشد، فرار رو به جلو برای عدم پاسخگویی پدر و خانواده نسبت به مشکلاتی است که خود محور اصلی آن در سی و هفت سال گذشته بوده اند. باید از فائزه تشکر کرد که با مرزبندی حداکثری با نظام، فضا را برای قضاوت مهیاتر می کند زیرا سخنان وی نقد حاکمان و عملکرد آنان نیست بلکه نفی کلیت نظام دینی است که معنی واقعی آن ایستادن مقابل امام است. اما در آن روی سکه باید بپذیریم که این اپوزیسیون بازی به معنی اعتراف به تلف شدن عمر پدر در مسیر بیهوده هم هست.

آیت اله هاشمی همیشه یکی از سه ستون اصلی انقلاب و نظام بوده است و اگر فائزه به عبور از حکومت دینی رسیده است و با صراحت با آن مخالفت می کند، سهم پدر را در آنچه «اشتباه» می خواند چقدر می داند؟
 
اگر نظام دینی بد است و باید از آن عبور کرد، هاشمی در آن چه می کند؟ تکلیف فائزه سالهاست روشن است اما اگر هاشمی با این پلشت گویی و پلشت خواهی موافق نیست و قدرت کنترل هم ندارند، لااقل می تواند ابراز برائت کند. با صراحت بگوید این حرف فائزه خلاف تلاش 60 ساله بنده است. بگوید اگر مشکلاتی در نظام جدید وجود دارد من هم در آن شریک هستم و راه حل آن نیز پاک کردن صورت مسئله نیست.
 

باید این تئوری که انقلاب فرزندان خود را می خورد را درباره این خاندان وارونه فهمید. فرزندان در حال بلعیدن انقلاب هستند. اما روح امام اجازه نخواهد داد 220 هزار شهید از حلقوم سکولارها پایین برود.



  



نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 7:40 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


بیست و هفتمین نشست سران اتحادیه عرب روز دوشنبه با حضور امیر کویت و قطر، وزیر خارجه عربستان، وزیر خارجه مراکش (مغرب)، نخست وزیر دولت آشتی ملی لیبی، رئیس جمهور جیبوتی، رئیس جمهور کومور و نخست وزیر لبنان برگزار شد.

عکس/ خواب عمیق سران عرب در نشست اتحادیه عرب



  



نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 7:33 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


دوراهی فرزند و انقلاب؛

هاشمی به دنبال فائزه سقوط می‌کند یا با برائت خود را نجات می‌دهد؟

بنابر نسبت پدر و دختری این دو و جایگاه انتصابی که هاشمی در حاکمیت دارد، افکار عمومی به دنبال پاسخ و واکنش مناسب وی نسبت به رفتار و اظهارات فائزه هاشمی است.

 فائزه هاشمی در سخنان جدید خود، حکومت اسلامی که برآیند آرمان امام و شهدا و حاصل انقلاب اسلامی است را به سادگی نفی کرده است. وی با این بهانه که کارگزاران حکومت اسلامی نمی‌توانند به‌خوبی عمل کنند و در نظر مردم نواقص کار حاکمان به حکومت نسبت داده می‌شود با اینکه اسلام را دین کاملی می‌خواند اما اظهار می‌دارد که حکومت دینی را قبول ندارد. [1]

سخنان فرزند اکبر هاشمی رفسنجانی حائز چند محور مهم است که در ادامه بدان اشاره می‌کنیم:‌

اول: یکی از ارزش‌های خبری که رویدادی را به خبر تبدیل می‌کند و آن را برای افکار عمومی مهم جلوه می‌دهد، «شهرت» است. اگر به کارنامه کاری فائزه هاشمی نگاهی بیندازیم موضوع دختر رئیس‌جمهور پیشین ایران و فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودن وی اصلی‌ترین وجه بارز شخصیت و هویتش را در برمی‌گیرد. رانتی که وی را وارد دنیای سیاست کرد و او را امروز در صدر مجالس می‌نشاند تا افاضه کلام کند. درواقع دختر یک رجل سیاسی بودن است که سبب توجه رسانه‌ها به فائزه هاشمی می‌شود و فائزه به شخصه نه علمی دارد و نه جایگاهی که سخنانش مورد توجه قرار بگیر، نه حرف جدیدی زده است و نه استدلال علمی پشت سر ادعاهای مبتدیش وجود دارد وگرنه چه‌بسا افرادی که بسیار علمی‌تر، مستدل‌تر و موجه‌تر از او سخن می‌گویند ولی به این شکل سخنان و آرای‌شان مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار نمی‌گیرد.

 

دوم: انتساب فائزه هاشمی به اکبر هاشمی رفسنجانی و سخنان متناقضی که عموماً در مقابل حکومت دینی بر زبان می‌راند برای هاشمی که خود سال‌ها به‌عنوان رئیس‌جمهور این حکومت فعالیت کرده و مسئولیت‌های کلیدی را در دست داشته است قطعاً هزینه‌هایی در بردارد. فائزه هاشمی عملکرد بد حاکمان دینی را دلیل اصلی عقیده خود یعنی نفی حکومت دینی برمی‌شمارد. بنابراین این موضوع در اصل به پدر وی نیز بازمی‌گردد و آبرو، حیثیت، جایگاه و آینده هاشمی رفسنجانی به‌عنوان یکی از حاکمان حکومت دینی که مطرح می‌کند که نزدیک‌ترین فرد به سران نظام است را دچار خدشه می‌کند.

سوم: بنابر نسبت پدر و دختری این دو و جایگاه انتصابی که هاشمی در حاکمیت دارد، افکار عمومی به دنبال پاسخ و واکنش مناسب وی نسبت به رفتار و اظهارات فائزه هاشمی است. باید دید که هاشمی مانند گذشته رفتار دخترش و خانواده‌اش را تأیید می‌کند، یا اینکه سکوت معناداری اختیار می‌کند و یا اینکه مانند حضور فائزه هاشمی در محفل فرقه بهائیت که انتقاد بسیاری را به دنبال داشت، هاشمی برای فرار از فشارها به قول آیت‌الله مکارم شیرازی اعتراض ملایمی نسبت به رفتار دخترش از خود بروز می‌دهد و چیزکی برای خالی نبودن عریضه و برداشتن اتهام از دوش خود به وی می‌گوید.

در ماجرای ارتباط فائزه هاشمی با عناصر بهائی وی در مقابل سخنان پدرش که همه داشته‌ها و شخصیت سیاسی خود را از وی دارد، ایستاد و در مقابل این حرف هاشمی رفسنجانی که گفته بود فائزه اشتباه کرده و باید جبران کند به یک رسانه خارجی گفت که نه‌تنها اقدامش اشتباه نبوده و از آن پشیمان نیست، بلکه نظام به بهاییان ظلم کرده است    .[2]  البته این سه حالت به سابقه و آبروی مانده هاشمی رفسنجانی ضربه می‌زند و بیشتر شانه خالی کردن از مسئولیت است و نمی‌تواند افکار عمومی را چندان قانع کند و مشکل و تناقضاتی دیگری را به مشکلات گذشته مواضع هاشمی اضافه می‌کند.

چهارم: گزینه دیگری نیز پیش روی هاشمی رفسنجانی هست. گزینه‌ای که آبروی باقی مانده هاشمی را حفظ می‌کند. اعلام برائت از سخنان فائزه هاشمی و توضیح صریح مواضع در مورد حکومت دینی ازجمله گزینه‌هایی است که رفتار مقتضی در چنین شرایطی است. درواقع راه‌حل اصلی و درستی که هاشمی رفسنجانی در چنین مواقعی باید انجام دهد برخورد مستقیم با سخنان شاذ اعضای خانواده خود با کنار گذاشتن علاقه به فرزند است.

در این راستا، هاشمی با هویت و ماهیت اصیل خود نیز رودررو است و بایستی ماهیت اصلی خود را به جامعه نشان دهد و از این حیث باید منتظر نشست و دید که هاشمی چه رفتاری از خود درباره نفی کلی حکومت دینی که خود به‌عنوان یکی از انقلابیون برجسته برای به وجود آمدن آن تلاش و مبارزه کرد، نشان می‌دهد؟ موضوعی که عیار انقلابی هاشمی را در سال‌های کهن‌سالی‌اش نشان می‌دهد و کارنامه سوابق وی را تکمیل می‌کند.

هاشمی در ابتدای دهه هشتاد درباره فائزه می‌گوید: فائزه کارش را با ورزش خانم‌ها شروع کرد که کار درستی هم بود. یکی از اشکالات از اول انقلاب این بود که به زن‌ها در ابعاد نیازهایشان توجه نمی‌کردیم و او به خاطر اینکه این نیاز را فهمیده بود، به دنبال کمک رفت... او مخلص انقلاب است.

هاشمی همچنین درباره اظهارات ضد انقلابی فاطمه هاشمی، دیگر دخترش سکوت کرده و هنوز هیچ موضعی برابر این اظهارات نگرفته است.

فاطمه هاشمی با متهم کردن نظام و همچنین با افشاگری درباره نظام فکری خانواده آقای هاشمی به نقل از پدرش می‌گوید: "سال 88هم روزی پدر ما را دورهم جمع کردند و گفتند دو راه برای زندگی جلوی ما هست: یکی اینکه با حکومت و کسانی که تخلف و ظلم می‌کنند، باشیم و قطعاً شما بهترین زندگی را خواهید داشت؛ اما اگر در کنار مردم قرار بگیرم و از مردم حمایت کنم، شما را اذیت می‌کنند و به زندان می‌اندازند و برخوردهای غیرقانونی با شما انجام می‌دهند و شما باید این‌ها را تحمل‌کنید و ما هم گفتیم تحمل می‌کنیم زیرا چیزی جز راه درست در کنار مردم را نمی‌خواهیم.



  



نوشته شده در تاریخ 95/5/5 ساعت 7:13 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


فائزه‌هاشمی:

 

 

 

حکومت دینی دین مردم را تضعیف می‌کند

 

 

                                      من اسلام را دین کاملی می‌دانم اما حکومت دینی را نفی می‌کنم

 

 


دختر هاشمی رفسنجانی در محفل اپوزیسیون نظام در سخنان قابل تأملی بیان داشت که دین اسلام را دین کاملی می‌بینم اما حکومت دینی را نفی می‌کنم.
فائزه هاشمی اخیرا در اجتماع برخی از فعالان فتنه سال 88 با حمله به حکومت دینی گفته است: «من معتقدم که حکومت‌ها به دلیل اینکه خطاهایی که دارند را به‌پای دین می‌نویسند به دین آسیب می‌زنند و به خاطر همین‌که دین آسیب نبیند و مردم حالت دین زدگی پیدا نکنند حکومت اگر دینی نباشد بهتر است. من خیلی با حکومت دینی به این دلیل موافق نیستم.»(تشویق حضار)

فائزه هاشمی در محفل سرای قلم و اواخر تیرماه می‌گوید:‌ «شاید در ابتدای انقلاب گفته می‌شد که این حکومت با حکومت‌های دیگر فرق دارد و می‌تواند اسلام واقعی را پیاده کند ولی در مرور زمان دیدم نه؛ نه‌تنها حاکمان ما اسلام واقعی را پیاده نکردند بلکه جامعه ما هم نسبت به دین به خاطر عملکرد حاکمیت گریزان شد. مصداق خیلی بارز این موضوع هم حجاب است. اگر ما حجاب خانم‌ها را با 10 الی 15 سال پیش مقایسه کنیم و برگردیم به اول انقلاب می‌بینیم سال‌به‌سال حجاب کم‌رنگ‌تر شده است.»

دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ در سایر مسائل هم اگر نگاه کنید همین رویه است. به نظر من این نشان دهنده تاثیر یک حکومت دینی است که ارزش‌های مردم را به طوری در معرض خطر قرار می دهد و آن دینی که مردم به آن باور دارند آن نیز ضعیف شده است.


حکومت دینی دین مردم را تضعیف می‌کند/ من دین اسلام را دین کاملی می‌دانم اما حکومت دینی را نفی می‌کنم

فرزند رئیس دولت سازندگی با ارائه آماری که مشخص نیست از چه منبعی دریافت نموده است، می‌گوید: در ماه رمضان واقعا چند درصد از جوانان ما روزه می‌گرفتند. ما در دانشگاه خودمان که بودیم از 80 نفر کارمند من و چند نفر از کارمندان روزه می‌گرفتیم. در مجموع اگر بشماریم 100 تا از 8 هزار دانشجو هم روزه بودند. بیشتر از این هم نیستند. اینها آثار حکومت دینی است.

وی تاکید می‌کند:‌ مردم به خاطر عملکرد غلطی که به پای دین و به عنوان دین اعمال شده، فکر می‌کنند که دین آن جامعیت را ندارد و دین مشکلاتی دارد، درحالی که این طور نیست. من اعتقاد دارم اسلام دین کامل است، حتی در موضوعات حقوق بشر که بعضی‌ها معتقدند حقوق بشر مدرن و امروزی است، در زمان اسلام نبوده،‌ اما مهم نیست که اسم حقوق بشر بوده یا نبوده اگر بگردیم محتویات حقوق بشر در قرآن و در سیره پیامبر و تمام مبانی دینی ما وجود دارد.

دخترمنتخب اول مردم تهران، با بیان اینکه معتقد است اسلام دین کاملی است و ایرادی به آن وارد نمی‌داند، گفت: دین به شرطی که به روز باشد و مجتهدین ما به وظیفه خود عمل کنند و فتواهای به روز و منطبق با عقل بدهند و از منابع دینی و بخصوص عقل نهایت بهره‌برداری بشود، می‌تواند دین کاملی باشد و آن‌هایی که دین اسلام را می شناسند می توانند دریابند که اسلام دین کاملی است اما متاسفانه حکومت‌های دینی نتوانستد عملکرد خوبی در حمایت از دین و تربیت دین داشته باشند. به همین دلیل من فکر می کنم حکومت دینی بیشتر دین را خراب می‌کند و سو مدیریت‌ها و ظلم‌ها را به نام دین تقویت می‌کند که اثر منفی در اذهان عمومی می‌گذارد.

فائزه هاشمی چندی پیش نیز در خانه یکی از محکومان امنیتی بهایی حضور یافت و بعد از اینکه اکبر هاشمی رفسنجانی از فرزندش خواست که در مقابل این کار خود عذرخواهی کند از این مسئله سرباز زد و پا روی حرف پدرش نهاد.

فائزه هاشمی در گفتگو با یورونیوز در خصوص دیدار با اعضای فرقه ضاله بهائیت گفته که هیچ کار خلافی نکرده، پشیمان نیست و کسانی که به این دلیل به او حمله می‌کنند دغدغه دین ندارند.
 

وی می‌گوید: کجای اسلام گفته می‌توانیم نسبت به بهایی‌ها و اصلاح‌طلب‌ها و سایر گروه‌ها چنین رفتارهایی بکنیم و دایره غیرخودی را مدام افزایش دهیم؟ اینها کارکرد سیاسی است کارکرد مذهبی و دینی نیست.

 
 منبع : مشرق نیوز    
 

 



  




  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ