سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
< 1 2 3
نوشته شده در تاریخ 95/4/10 ساعت 1:28 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


 طبق قانون، از جمله وظایف ارتش، «داشتن آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض با جهان اسلام، در دفاع از خود در برابر تهدید و تجاوز نظامی بنا به درخواست آنان و بنا به دستور» است.

 بیش از 5 سال از ماجرای سوریه و فعال شدن گروه‌های تروریستی در این کشور می گذرد و جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا با تشخیص به موقع وارد این عرصه شد و بیشترین کمک را به دولت قانونی این کشور برای مقابله با تروریست ها کرد و مانع از گسترش آنها به دیگر نقاط منطقه شد.

تقدیم شهدای ایرانی در این راه گواه و شاهد همین حضور مصمم است؛ شهدایی که بیشتر آنها از یگان‌های سپاه پاسداران و بسیجیانی بودند که به صورت داوطلبانه به این کشور اعزام شدند.

سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد انقلابی وظیفه دارد تا از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حراست کند و این حضور نیز در همین چهارچوب تعریف می‌شود چراکه طبق برآوردهای مسلم و قطعی، هدف از ایجاد تشنج در منطقه، از بین بردن متحدان جمهوری اسلامی است تا پس از آن با خیالی راحت تر به سراغ انقلاب اسلامی در ایران بیایند.

نیروهای متعددی برای دفاع از جبهه مقاومت و حرم اهل بیت‌ (علیهم السلام) ـ چه در سوریه و چه در عراق ـ از یگان هایی نظیر صابرین (تکاوران نیروی زمینی سپاه)، فاتحین (نیروهای ویژه بسیج) و دیگر یگان‌های سپاه و نیز لشکر فاطمیون (مجاهدان افغانستانی) و تیپ زینبیون به سوریه اعزام شدند که هرچند این اعزام ها در قالب ماموریت های مستشاری اعلام شد اما همه کارشناسان بر این نکته اذعان دارند که حضور ایران در جبهه سوریه بیشترین تاثیر را داشته است به طوری که امروز حتی بانیان این جنگ خانمان سوز نیز پس از گذشت 5 سال از ناکام بودن اهداف خود مبنی بر سرنگونی دولت بشار اسد، از ایران به عنوان یکی از اعضای موثر جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی سخن می‌گویند.

* کلاه سبزهای ارتش به سوریه می روند

اعزام تکاوران تیپ 65 نیروی زمینی ارتش به سوریه البته موضوع جدیدی بود که بازتاب های زیادی در داخل و خارج از کشور داشت و خبر آن برای اولین بار در اواسط فروردین ماه سال جاری اعلام شد.

طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، از جمله وظایف ارتش، داشتن «آمادگی جهت همکاری با سپاه پاسداران در کمک به ملل مسلمان و مستضعف غیر معارض باجهان اسلام، در دفاع از خود در برابر تهدید و تجاوز نظامی بنا به درخواست آنان و بنا به دستور» است.

البته امیر سرلشکر «عطاءالله صالحی» فرمانده کل ارتش در این باره گفته است: «ارتش در کمک‌های مستشاری به سوریه مسئولیت ندارد و سازمانی (نیروی قدس سپاه) در کشور وجود دارد که این اقدامات را انجام می دهد.»

وی ادامه داده است: «ما در ارتش با خیل عاشقان اعزام به این جبهه مواجهیم که طی آن، برخی از نیروهای داوطلب به سوریه اعزام شدند که تحت مسئولیت همان سازمان (سپاه قدس) مسئول هستند و نیروهایی از تیپ 65 نیز در میان آنها هستند.»

امیر «احمدرضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز درخصوص نحوه اعزام نیروها و اخبار پیرامون آن گفت: «ما سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و حاضریم در هر جایی که نظام صلاح می داند، با قوت و قدرت و استحکام مأموریت انجام دهیم. حضور ما در سوریه، یگانی نیست و ما یگانی را به سوریه اعزام نکرده‌ایم زیرا داعش را دشمن اصلی خود نمی دانیم، داعش دشمن کوچکی است که مشغول یک سری شیطنت کاری است.»

وی تأکید کرد: «چون داعش را دشمن اصلی خود نمی دانیم، لازم نمی بینیم که یک یگان مخصوص را به سوریه اعزام کنیم اما نفراتی را به عنوان مستشار به سوریه اعزام کرده ایم تا از فضای عملی و عملیاتی و از نظر آموزشی به خوبی بهره برداری کنند و قابلیت های عملیاتی ارتش جمهوری اسلامی را برای مقابله با دشمن اصلی که قطعاً آمریکاست، بالا ببرند.»

تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد)، یگان زبده و کارکشته تکاوران نیروی زمینی است و نیروهای آن که به «کلاه سبزها» نیز شناخته می شوند، در طول دوران خدمت خود سخت ترین و طاقت فرساترین آموزش ها را در زمینه نبردهای چریکی، جنگ تن به تن، رهایی گروگان، عملیات های روانی، خرابکاری در پشت خطوط دشمن، چتربازی، مقابله با هواپیماربایی، حفاظت از شخصیت ها و ... می بینند و این حضور می تواند در آموزش نیروهای سوری بسیار موثر باشد.

امیر خسروی فرمانده وقت تیپ 65 درخصوص برخی آموزش ها و نحوه انتخاب نیروهای این تیپ می‌گوید: «بعد از آموزش های چتر بازی و دوره های دیگری که نفرات پس از ورود به نیروی مخصوص می بینند ما بهترین های این نیرو را که دارای خصوصیاتی از قبیل بالا بودن ضریب هوشی، آمادگی بالای جسمانی، چالاکی و چند فاکتور دیگر هستند، برای یگان رهایی گروگان انتخاب می کنیم و آموزش ها به این نیروهای انتخاب شده یک سال به طول می انجامد.»

* لباس متفاوت امیر پوردستان در دیدار وابستگان نظامی

چهارشنبه گذشته نیز امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش به احترام بزرگداشت یاد و خاطر شهدا و رزمندگان تیپ 65 نوهد با لباس فرم این نیرو در دیدار با وابستگان نظامی خارجی (که به مناسبت روز ارتش و تجلیل از فداکاری های نزاجا برگزار شد) حاضر شد و طی سخنانی در این مراسم گفت: «تروریسم و افراطی گری پدیده ای منطقه ای نیست که فقط ملت ها و دولت های منطقه ما با آن مواجه باشند، امروزه افراطی گری و تروریسم یک پدیده و مشکل جهانی است که بسیاری از کشورهای جهان حتی اروپایی ها نیز دچار آن هستند. بنابراین اگر امروز در سوریه، عراق، یمن، لیبی، افغانستان، نیجریه و سایر کشورها، سرکوب نشوند، دامنه فعالیت مخرب آنها به سایر کشورهای جهان از آسیای میانه گرفته تا اروپا و آمریکا نیز گسترش خواهد یافت.»

فرمانده نزاجا با لباس فرم نوهد در دیدار با وابستگان نظامی مقیم تهران

همچنین در دیدار فرماندهان عالیرتبه ارتش و سپاه (جلسه اخوت) که به مناسبت ماه رجب و میلاد امیرالمومنین علی (ع) در ستاد آجا برگزار شد، با نشان دادن تصویری از 4 شهید نیروی زمینی ارتش و تیپ 65 نوهد که در سوریه به شهادت رسیده بودند بر گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان تاکید شد.





  



نوشته شده در تاریخ 95/4/10 ساعت 1:26 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


 نمایشگاه «جبهه مقاومت اسلامی» در محل مصلای امام خمینی ره حرم حضرت زینب (س) در منطقه زینبیه دمشق پایتخت سوریه، به دست حجت الاسلام و المسلمین «ناجی الغرباوی» نماینده جدید مقام معظم رهبری در سوریه افتتاح شد.

 

 نمایشگاه «جبهه مقاومت» در منطقه زینبیه دمشق

 نمایشگاه «جبهه مقاومت» در منطقه زینبیه دمشق

 نمایشگاه «جبهه مقاومت» در منطقه زینبیه دمشق

 





  



نوشته شده در تاریخ 95/4/10 ساعت 1:23 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


مقاومت اسلامی النجباء:

معاون مقاومت اسلامی نجباء: از دست تکفیری‌ها راحت شویم، به‌سراغ اسرائیل خواهیم‌ رفت

جایگاه آیت الله عیسی قاسم جاودانه خواهد ماند

مقاومت اسلامی حرکة النجباء، ضمن تاکید بر اینکه "طوفان خشم آزادگان بحرینی ریشه آل خلیفه را قطع خواهد کرد"، خاطرنشان ساخت: آیت الله عیسی قاسم نام بلندآوازه بحرین خواهد ماند.

مقاومت اسلامی حزب الله حرکة النجباء عراق در پی حکم خصمانه رژیم مستبد آل خلیفه مبنی بر سلب تابعیت آیت الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، با صدور بیانیه ای، رفتار خاندان حاکم را نوع دیگری از تروریسم عنوان کرد.

این جنبش مقاومت که در جبهه های مقاومت سوریه نیز حضور موثری دارد، ضمن تاکید بر اینکه "طوفان خشم آزادگان بحرینی ریشه آل خلیفه را قطع خواهد کرد"، خاطرنشان ساخت: آیت الله عیسی قاسم نام بلندآوازه بحرین خواهد ماند و هرگز نخواهید توانست محبت، جایگاه و حضورش را در قلب آزادگان از بین ببرید و طنین وی در هر زمان و مکان لرزه بر تن شما خواهد انداخت.

همچنین در این بیانیه آمده است: ملت بحرین با سلاح صبر، همت بالا و پیروی از اخلاق آسمانی به مقابله با این ظالمان رفت، در حالی که انجمن های بین المللی و سازمان های مدافع حقوق بشر به این ملت پشت کرده و سازمان کنفرانس اسلامی نیز این جنایات را نادیده گرفت تا رضایت آل سعود را جلب کند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَکُلًّا أَخَذْنَا بِذَنْبِهِ فَمِنْهُمْ مَنْ أَرْسَلْنَا عَلَیْهِ حَاصِبًا وَمِنْهُمْ مَنْ أَخَذَتْهُ الصَّیْحَةُ وَمِنْهُمْ مَنْ خَسَفْنَا بِهِ الْأَرْضَ وَمِنْهُمْ مَنْ أَغْرَقْنَا وَمَا کَانَ اللَّهُ لِیَظْلِمَهُمْ وَلَکِنْ کَانُوا أَنْفُسَهُمْ یَظْلِمُونَ»

سلب تابعیت، تهدید به ترور، تجاوز به مساجد و حسینیه ها، زیر پا گزاردن حرمتها و اعلام جنگ علیه این ملت ستمدیده و مستضعف نوع دیگری از تروریسم است که خاندان رژیم حاکم بر بحرین به منظور ساکت کردن صدای حق، بستن دهانها از مطالبه حقوق سلب شده، دور کردن شخصیت ها و رهبران وطن خواه از صحنه اعتدال ملی، استبداد در صدور احکام ظالمانه و خونین به وسیله اجرای برنامه های خبیثانه و همراهی مزدورانی که از کشورهای آسیایی و .... شناسنامه بحرینی گرفته اند؛ به اجرا می گذارد.

ملت بزرگ بحرین انواع ستم، کشتار، تبعید و زندانهای ظالمانه را در طول حکومت آل خلیفه ملعون تحمل کرد و جان بسیاری از فرزندان و رهبران خود را در راه انقلاب و انتفاضه خود ضد ستم و ستمگران تقدیم کرد. انواع سلاحهای ممنوعه علیه این ملت به کار گرفته شد و ارتش های کشورهای شرور تحت عنوان سپر جزیره برای قلع و قمع تظاهرات مسالمت آمیز و مشروع این ملت بزرگ به میدان آمدند، ولی ملت بحرین استوار، پایدار و انقلابی در برابر این تهدیدها باقی ماند و تانک ها و انواع سلاح آنها را نترساند.

ملت بحرین با سلاح صبر، همت بالا و پیروی از اخلاق آسمانی به مقابله با این ظالمان رفت، این در حالی است که جهان غرب بدون هیچ حرکتی در برابر این ستمها به نظاره نشست و انجمن های بین المللی و سازمان های مدافع حقوق بشر به این ملت پشت کرده و سکوت اختیار کرده اند. گویا این ملت خارج از این جهان است، سازمان کنفرانس اسلامی نیز این جنایات را نادیده گرفت تا رضایت آل سعود را جلب کند و سازمان بین المللی حقوق بشر که تبدیل به یک سازمان سیاسی شده است چشمان خود را بر نقض آشکار حقوق ملت بحرین و رفتارهای وحشیانه رژیم تکفیری آل خلیفه بست.

مقاومت اسلامی نُجَباء این رفتارهای طائفه گرایانه را به شدت محکوم می کند و سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را تجاوز به همه شیعیان و مسلمانان جهان و تعرض به همه رهبران مسلمانان به شمار می آورد، همانگونه که امام حسین(ع) می فرماید: "فقهاء، امین خداوند روی زمین هستند". ما از همه ملت های مسلمان و غیر مسلمان و کشورهای میانه رو می خواهیم که نقش محوری خود را ایفاء کنند، به مسئولیت خود در برابر این حکومت فاشیستی عمل نمایند، از ملت های مظلوم جهان به ویژه ملت مظلوم بحرین پشتیبانی کنند، برای پایان بخشیدن به این فاجعه انسانی به پا خیزند و محاکمه آل خلیفه و آل سعود را به جرم ارتکاب جنایات جنگی در حق ملت های مظلوم منطقه در دستور کار خود قرار دهند.

نام هر کس که به میانه روی معروف باشد و تاریخی مملوء از بخشش داشته باشد، پرآوازه خواهد ماند و او راهنمای نسل های انقلابی خواهد ماند، همانطور که آیت الله عیسی قاسم نام بلندآوازه بحرین می ماند.

آری شما تابعیت او را سلب کردید ولی هرگز نخواهید توانست محبت، جایگاه و حضورش را در قلب آزادگان از بین ببرید و طنین وی در هر زمان و مکان لرزه بر تن شما خواهد انداخت. ما گروهک حاکم بر بحرین را از طوفان خشم آزادگان بحرین که این درخت

خبیث را از ریشه قطع خواهد کرد، برحذر می داریم و این طوفان، همان طوفان مقاومت است که در آینده نزدیک این حاکمان ظالم را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید و عصر ظلم و استبداد را در بحرین خاتمه خواهد بخشید.

رحمت خدا بر شهدای انقلاب، شفای عاجل برای مجروحان و عزت و سرافرازی برای ملت استوار، صبور و مجاهد بحرین را از خداوند متعال خواستاریم.

مقاومت اسلامی النجباء عراق




  



نوشته شده در تاریخ 95/4/10 ساعت 12:54 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


رهبر جنبش صابرین فلسطین از یک ترور در شهر غزه جان سالم به در برد.


ترور ناکام رهبر گروه مقاومت نزدیک به ایران در غزه

 

یک انفجار تروریستی، منزل رهبر "جنبش صابرین" در شمال نوار غزه را لرزاند.

جنبش صابرین با صدور بیانیه ای ضمن تائید این خبر اظهار داشت: یک بمب در کنار منزل «شیخ هشام سالم» رهبر این جنبش منفجر شد که این بمب خسارت های مادی زیادی را به این منزل و منازل اطراف وارد کرد، اما رهبر جنبش صابرین آسیب جانی ندید. 

در ادامه بیانیه آمده است: هدف از این انفجار ایجاد فتنه و منحرف کردن مقاومت از مبارزه با رژیم صهیونیستی است؛ اما سلاح این جنبش تنها به سوی دشمن صهیونیست خواهد بود.

هشام سالم یکی از فرماندهان سابق جنش جهاد اسلامی است که در سال 2014 میلادی جنبش صابرین را در نوار غزه تاسیس کرد.

شایان ذکر است برخی از رسانه های عربی مدعی هستند که هشام سالم از علمای مستبصر بوده و جنبش صابرین هم یک گروه شیعی فعال در فلسطین می باشد که خط مشی آن شبیه حزب الله لبنان است.




  



نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:46 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


سازمان عفو بین‌الملل در گزارش جدید خود اعلام کرده سعودی‌ها با استفاده از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس در جنگ یمن، مناطق مختلف این کشور را به «میادین مین» تبدیل کرده‌اند.


آل سعود در 18 ماه گذشته علیه مردم بی‌گناه یمن تقریباً از هر نوع سلاحی (ممنوعه و غیرممنوعه) استفاده کرده است تا بلکه بتواند انقلابیون این کشور را وادار به تسلیم کند اما نتیجه کار تاکنون مطابق با خواست سعودی‌ها نبوده است. یکی از ابزارهای آل سعود در این مورد استفاده از بمب‌های خوشه‌ای است که صدای نهادهای حقوق بشری را نیز درآورده است.

به گزارش تسنیم، سازمان عفو بین‌الملل با اشاره به ریزش بمب‌های خوشه‌ای توسط جنگنده‌های سعودی بر سر مردم یمن، درباره خطر این بمب‌ها برای غیرنظامیان هشدار داده و خاطرنشان کرده «بمب‌های خوشه‌ای مناطق مختلف یمن را به میدان‌های مین تبدیل کرده است.» سازمان عفو بین‌الملل، که مقر آن در لندن است همچنین تاکید کرده «کودکان و غیرنظامیان توسط بمب‌های خوشه‎‎ای عمل نشده، کشته و مثله می‌شوند.» این سازمان، در ادامه آل‌سعود را به عدم استفاده از این مهمات جنگی و همچنین جامعه جهانی را به کمک در پاکسازی مناطق یمن فراخواند.


سازمان عفو بین‌الملل همچنین با اشاره به اینکه «عربستان از بمب‌های خوشه‌ای ساخت انگلیس در یمن استفاده می‌کند» آن را «شوکه‌کننده» خواند و از لندن خواست در این خصوص شفاف‌سازی کند. همزمان با انتقاد سازمان عفو بین‌الملل از انگلیس به دلیل استفاده از تسلیحات این کشور در جنگ یمن، «مارک گلدرینگ» مدیر اجرایی گروه امداد رسانی«آکسفام» نیز دیروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «انگلیس آتش جنگ وحشیانه را در یمن با تامین تسلیحات عربستان، شعله‌ور می‌کند.» پیش از این نیز، «احمد العسیری» سخنگوی ائتلاف تجاوز به یمن با اعتراف به استفاده از بمب‌های خوشه‌ای دریمن گفته بود: «بمب‌های خوشه‌ای را آمریکا به ما فروخته است.» از سوی دیگر، «صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی انصارالله یمن در سخنرانی روز یکشنبه خود در جمع هزاران تن از اهالی شهر صنعا به مناسبت بیست وششمین سالگرد وحدت یمن (وحدت جنوب و شمال) آمریکا و عربستان را متهم به تلاش برای چند دستگی و تجزیه یمن کرد.


«صالح الصماد» تاکید کرد: «نیروهای شرکت‌کننده در تجاوز سعودی-آمریکایی جمعیت‌های خیریه نیستند و مزدوران را برای خدمت به مردم یمن به کار نگرفته‌اند و ما باید به خوبی بیدار باشیم. آنها دغدغه‌ای جز تجزیه یمن ندارند.
عربستان و آمریکا می‌خواهند تا جنوب تحت سلطه القاعده باقی بماند و به این بهانه همواره حضور زمینی، دریایی و هوایی در یمن داشته باشند.» خبر دیگر اینکه،  شماری از استان‌های یمن روز یکشنبه شاهد تظاهرات و راهپیمایی مردم این کشور در محکومیت اشغال، تجاوز، محاصره و دخالت آمریکا در جنوب یمن بود.

حتی یک رهبر عربی به ادامه بمباران یمن در ماه حرام اعتراض نکرده است



  



نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:42 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی



Image result for ?اروپا به السیسی در سرکوب مردم مصر کمک می‌کند?‎
 
سازمان عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای اتحادیه اروپا را به همدستی با مصر برای سرکوب معترضان از طریق فروش اسلحه و تجهیزات پلیسی به قاهره متهم کرد.
 سازمان عفو بین‌الملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که نزدیک به نیمی از اعضای اتحادیه اروپا به دلیل فروش اسلحه و تجهیزات پلیسی به قاهره که برای شکنجه و بازداشت‌های ظالمانه معترضان مصر استفاده می‌شود، با این کشور در سرکوب معترضان همدست هستند. به گزارش تسنیم، سازمان‌های حقوقی بین‌المللی، نظام «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر را به ارتکاب تجاوزات در زمینه حقوق بشر و سرکوب گروه‌های معارض اسلامی و لائیک متهم می‌کنند. سازمان عفو بین ‌الملل نیز که مقر آن در لندن است، در بیانیه‌ای اعلام کرد که از مجموع 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، 12 کشور جزو صادرکنندگان اصلی اسلحه و تجهیزات پلیسی به مصر هستند.
این سازمان در بیانیه خود آورده است که فرانسه، انگلیس، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان و جمهوری چک در صدر این کشورهای صادرکننده اسلحه به مصر قرار دارند و این در حالی است که 3 سال از کشتار جمعی در مصر که به دنبال آن اتحادیه اروپا خواستار توقف فروش اسلحه به قاهره شد، می‌گذرد و همچنان وضعیت حقوق بشر در این کشور نابسامان است. در همین رابطه «سامح شکری» وزیر خارجه مصر مدعی شد که این گزارش اغراق‌آمیز است و این اتهامات صحت ندارد.
وی طی اظهاراتی در کنفرانس خبری مشترک با همتای کانادایی خود در قاهره گفت: «عفو بین‌الملل به ارائه گزارشات اغراق‌آمیز عادت دارد؛ اسلحه‌ای که به مصر فروخته شده، در تقویت ثبات مصر برای مقاومت در برابر تهدیدات تروریستی سهیم بوده است و بر این اساس این اتهام هیچ‌گونه اعتباری ندارد. از زمان عزل «محمد مرسی» در سال 2013، مسئولان مصر سرکوب گسترده اعضای جماعت اخوان‌المسلمین را آغاز کرده و علاوه بر قتل بیش از 1400 نفر، هزاران نفر نیز بازداشت شده‌‌اند.


  



نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:40 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی



  
 
رژیم صهیونیستی با کمک مالی امارات متحده عربی درحال خرید خانه‌های فلسطینی‌ها در بخش قدیمی قدس و یهودی کردن این شهر مقدس است.
روزنامه لبنانی الاخبار با انتشار برخی تصاویر و اسناد از توطئه اماراتی، صهیونیستی پرده برداشت و تأکید کرد که هدف این توطئه خرید خانه‌های فلسطینی‌ها و فروش آنها به صهیونیست‌ها است.
با تحقق این «نکبت جدید» با پول‌های اماراتی، قدس از ساکنان فلسطینی خالی و آمار جمعیتی به نفع صهیونیست‌ها تغییر خواهد کرد و در حقیقت ساکنان اصلی فلسطین، قدس را ترک می‌کنند و به تدریج جمعیت صهیونیست‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از الاخبار، شرکت‌های اماراتی این توطئه را تحت پوشش تقویت پایداری ساکنان قدس اجرا و ادعا می‌کنند که خانه‌ها را از فلسطینی‌هایی که نمی‌توانند در بخش قدیمی قدس زندگی کنند می‌خرد.
الاخبار افزود، با اجرای بخشی از این توطئه اماراتی، صهیونیستی ساکنان بخش قدیمی قدس متوجه شدند که صهیونیست‌ها مالکان واقعی خانه‌های خریداری شده هستند و به تدریج درحال ساکن شدن در این خانه‌ها هستند.
پیش از این جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی در سال 2014 درباره این توطئه هشدار داده و اعلام کرده بود که شرکت‌های اماراتی با پرداخت پول‌های هنگفت به صهیونیست‌ها برای خرید خانه‌های فلسطینی‌ها در بخش قدیمی قدس کمک می‌کنند. روزنامه الاخبار خاطرنشان کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین از این توطئه اماراتی، صهیونیستی آگاه بوده است.
برخی از فلسطینی‌هایی که متوجه می‌شوند شرکت‌های اماراتی با چه هدفی قصد خرید خانه‌های آنها را دارند  از فروش خانه امتناع می‌کنند.
خبرگزاری فلسطین الیوم نیز اعلام کرد که دستگاه‌های حفاری رژیم صهیونیستی مخفیانه درحال حفاری زیر شهر قدیمی قدس هستند تا چیزی به نام «مملکت تاریخی داوود» را جعل کنند تا دستاویزی برای برپایی کشور مجعول اسرائیل باشد.
فلسطین الیوم افزود، صهیونیست‌ها از سال 1863 تا 1967 دانشمندان و باستان‌شناسان از کشورهای مختلف را به کار گرفتند تا به جعل واقعیت‌های تاریخی بپردازند و ایجاد رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین را توجیه کنند.
عبدالرحمان شهاب مدیر مرکز مطالعاتی اطلس در این باره گفت، بزرگترین خطر در این باره مربوط به ساخت روایت مجعول تاریخی یهود است و خطر دوم مربوط به انهدام مسجدالاقصی در صورت وقوع زلزله است خواه این زلزله طبیعی باشد یا مصنوعی.



  



نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:27 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


گرافیک (مرگ بر اسرائیل )

persian : مرگ بر اسرائیل

arabic: الموت لاسرائیل

english: Death to Israel


afrikaans: Dood aan Israel

albanian: Vdekje Izraelit

azerbaijani: ?srail? ölüm

basque: Israelen Death


catalan: Mort a Israel


croation: Smrt Izraelu

czech: Smrt Izraeli

danish: Død over Israel

dutch: Dood aan Israël

estonian: Surm Iisraelile


filipino: Kamatayan sa Israel

finnish: Kuolema Israelille

french: Mort à Israël

galician: Morte a Israel



german: Tod für Israel

greek: Θ?νατος στο Ισρα?λ

haitian creole: Lanmò ak pèp Izrayèl la


hungarian: Halál Izrael

lcelandic: Death til Ísrael

indonesian: Kematian bagi Israel

irish: Bás ar Iosrael

italian: Morte a Israele

latin: Mors Israhel

latvian: N?ve uz Izra?lu

lithuanian: Mirtis ? Izrael?


malay: Kematian kepada Israel

maltese: Mewt g?all-I?rael

norwegian: Death to Israel

polish: ?mier? Izraelowi

portuguese: Morte a Israel

romanian: Moarte Israel


slovak: Smr? Izraelu

slovenian: Smrt v Izrael

spanish: Muerte a Israel

swahili: Kifo kwa Israeli

swedish: Död åt Israel


turkish: ?srail"e Ölüm


urdu: اسرائیل کی موت

vietnamese: Cái ch?t ??n Israel

welsh: Marwolaeth i Israel



  



نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:24 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


  ایرانی‌ها اگر حرفی بزنند به آن عمل می‌کنند

و از همپیمانانشان دفاع می‌کنند

عبدالباری عطوان تاکید کرد: همانطور که تجربه‌ها به ما نشان داده، ایرانی‌ها همانند اعراب نیستند. ایرانی‌ها اگر حرفی را زدند به آن عمل می‌کنند و اگر با کسی همپیمان شدند، از همپیمانشان دفاع کرده و در کنار آن می‌ایستند و هرگز آن را تنها نمی‌گذارند. بهترین مثال همان چیزی است که در حال حاضر در سوریه در جریان است و حتی یک لحظه نیز در اعلام اختلافمان با آنها در بسیاری از سیاست‌ها و مواضعشان درنگ نکرده‌ایم اما حقیقت را باید گفت و ننگ بر ما است چون ما ملت‌ها و آرمان‌هایمان را خار کردیم و امیدوار هستیم که در غزه نیز این طوری باشند و زیاد منتظر "زمان مناسب" نباشیم.



                                            نامه سردار سلیمانی باعث هراس اسرائیل و سردر گم شدن سران عرب شده است    

                          شکست اسرائیل

نامه سردار سلیمانی که با نامه الضیف همزمان بوده و طی آن تاکید کرده که ایران به طور کامل در کنار مقاومت فلسطینی می‌ایستد و هرگونه خلع سلاح مقاومت را رد کرده ضمن آنکه روحیه مبارزان مقاومت در نوار غزه را افزایش داده بلکه در همان وقت نیز باعث هراس سران اسرائیل و سردر گم شدن تمامی سران عرب شده که بی صبرانه منتظر پیروزی اسرائیل هستند. ایران همان کشوری است که به مقاومت فلسطین تجربه مورد نیاز برای ساخت موشک را ارائه کرده که به کمک آن تل‌آویو، حیفا، نتانیا، ایلات و دیمونا مورد هدف قرار گرفت .



و سبب شد تا 4 میلیون شهرک‌نشین اسرائیلی به پناهگاه‌ها بروند یا آنکه به کمک موشک‌های ضد زره تانک‌های اسرائیلی را از وارد شدن به عمق نوار غزه متوقف کرد. احتمالا هم اکنون برخی‌ها از این موضع ایران انتقاد خواهند کرد و از دیدگاه طائفی و نژاد پرستانه محض به آن نگاه خواهند کرد و خواهند گفت که ایران در حال سوء استفاده از موضوع فلسطین و خون شهدای غزه است. ما به آن می‌گوییم چرا شما از این موضوع استفاده نمی‌کنید حال آنکه میلیاردها برای خرید تجهیزات نظامی هزینه می‌کنید. البته از این موضوع تعجب نمی‌کنیم چون این، اعتقاد آنها است. چون کسانی که از ترس اسرائیل و آمریکا در رساندن پول برای پرداخت حقوق محاصره شدگان در نوار غزه کوتاهی کردند، جز سکوت و خجالت از خود هیچ حق دیگری ندارند.

 



  



نوشته شده در تاریخ 95/4/5 ساعت 2:22 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


سردار سلیمانی قاتلان و مزدوران اسرائیلی را تهدید کرده است


یکی از نویسندگان سرشناس عرب طی مقاله‌ای با اشاره به نامه اخیر سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین تاکید کرد که این نامه باعث هراس و سر در گم شدن سران عرب شده است.
"عبدالباری عطوان" نویسنده برجسته عرب طی مقاله‌ای در روزنامه "الرای‌الیوم" به دو نامه مهم اخیر در بحبوحه تحولات منطقه و درگیری رژیم صهیونیستی در نوار غزه اشاره کرد.
وی در این مقاله نوشت: دو نامه واضحی که اخیر منتشر شده احتمالا نه تنها نقطه تحولی در مقابله با حمله وحشیانه اسرائیل علیه نوار غزه است بلکه معادلات قدرت و ضعف را تغییر داده و نقشه سیاسی، جغرافیایی و نظامی منطقه را دوباره ترسیم خواهد کرد.
این نویسنده برجسته عرب ادامه داد: نامه اول، نامه‌ای است که عصر سه‌شنبه "محمد الضیف" فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین منتشر کرد و اولین نامه از نوع خود بود و با وجود کوتاه بودن اما بسیار پراهمیت بوده و نشان دهنده موضع استوار در مقابله با دشمن و ادامه جنگ تا پایان محاصره بوده است.

عبدالباری عطوان اضافه کرد: نامه دوم را سردار "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروهای قدس و مرد قدرتمند در ایران نوشت که در آن از سلاح مقاومت حمایت و تاکید کرده که هر گونه تلاش برای خلع سلاح مقاومت "بدعتی باطل و توهمی است که هرگز محقق نخواهد شد. وی همچنین قاتلان و مزدوران را تهدید و تاکید کرده که ما هرگز یک لحظه نیز در دفاع از مقاومت و حمایت از آن و حمایت از ملت فلسطین درنگ نخواهیم کرد و به اسرائیلی‌ها وعده داد که غضب عمیقی در وقت مناسب بر سر صهیونیست‌های مجرم ریخته خواهد شد.
این نویسنده سرشناس عرب در ادامه نوشت: زمانی که "محمد ضیف" و مردانش این جنگ را علیه دشمن به صورت علمی و مهندسی به پیش برد به گونه‌ای که رهبری وی بالاتر از تمامی رتبه‌های نظامی بلند مرتبه و ژنرال‌هایی که یا تا کنون جنگی را انجام نداده یا اگر انجام دادند با شکست همراه بوده، است روش‌های فنی و عملیات‌هایش تمامی ژنرال‌های اسرائیلی را سرگشته کرده و قدرت و دقت عملیات‌هایش اسرائیلی‌ها را شگفت زده کرده است.
زمانی که فرمانده گردان‌های قسام می‌گوید هیچگونه آتش‌بسی جز بعد از برطرف شدن کامل محاصره غزه وجود نخواهد داشت، به این معنی است که وی صاحب تصمیم بوده و تمامی گروه‌های سیاسی و دیدارهایشان تنها نمایشی سیاسی برای ارائه در تلویزیون بوده و هیچ ارزش بیشتری ندارد. فرماندهان جنگ که دو شهر، یکی بر روی زمین و دیگری در زیر آن بنا کرده‌اند و با مردانگی و شجاعت در مقابل دشمن ایستاندند، اینها افرادی هستند که تصمیم می‌گیرند و باید از آنها اطاعت کرد.
عبدالباری عطوان در این مطلب خود اضافه کرد: زمانی که الضیف بدون آنکه چهره‌اش در صفحات تلویزیونی نمایش داده شود، صحبت می‌کند به معنای ارائه نمونه کم نظیر در فرماندهی و دوری از شهرت بود که فلسطین و اعراب همانند وی را مشاهده نکرده‌اند. مردانی که وطنشان را دوست داشته و به ارزش‌ها و شهامت و شجاعت و کرامت ایمان داشته و همانند سربازان گمنام با هدف دور کردن اشغالگر و بالابردن پرچم حق و رسیدن به شهادت از کوتاهترین راه‌ها عمل می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز، وی در ادامه مقاله خود در روزنامه الرای‌الیوم نوشت: همزمان شدن نامه الضیف و انتشار فیلم عملیات شجاعانه‌ای که یکی از یگان‌های برجسته گردان‌های عزالدین القسام در شهرک "ناحال عوز" در شمال غزه انجام داده، تصادفی نیست عملیاتی که از طریق یکی از تونل‌ها انجام شده و طی آن توانستند 10 نظامی اسرائیلی را به هلاکت برسانند و در این فیلم فریاد و ناله این نظامیان را که مانند خرگوشان وحشت زده در حال فرار هستند قابل مشاهده است حال آنکه فرماندهانشان می‌گفتند این ارتشی است که هرگز شکست نمی‌خورد.
این نویسنده برجسته عرب اضافه کرد: مشاهده نکردیم که دوربین فیلمبرداری در دستان فیلمبردار این عملیات شجاعانه بلرزد بلکه شاهد خونسردی، عزمی قوی و برنامه‌ریزی برای عملیاتی استوار بودیم که نشان از آمادگی برای این جنگ دارد که تمامی مراحل و عملیات آن توسط طرح‌هایی که چه بسا ماه‌ها و شاید سال‌ها برنامه ریزی شده باشد. این آمادگی در کجا حاصل شده است، در نوار غزه‌ای که هشت سال از تمامی بخش‌ها، چه دریایی، چه زمینی و چه هوایی تحت محاصره است.


  




  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ