سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/5/27 ساعت 11:14 ص توسط سیدمهدی ملک الهدی


شکست‌های پی‌ در پی تکفیری‌ها و افسوس صهیونیست‌ها

شکست‌ها و عقب‌ نشینی‌های داعش، این روزها موضوع تازه‌ای نیست و هر روز اخباری مبنی بر هزیمت‌های اعضای این گروهک تروریستی – تکفیری از عراق و سوریه در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما نکته‌ای که در این میان حائز اهمیت است، ناراحتی صهیونیست‌ها از شکست‌های پی در پی داعش است؛ پر واضح است که شکل‌گیری تروریست‌های تکفیری داعش که به اذعان و اعتراف افرادی همچون  هیلاری کلینتون و ادوارد اسنودن توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس انجام گرفته در راستای ایجاد حاشیه امنیت برای صهیونیست‌ها بوده است.

رابطه پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی و داعش/ شکست‌های پی‌ در پی تکفیری‌ها و افسوس صهیونیست‌ها


حالا با نزدیک شدن به موعد انهدام کامل تروریست‌های داعش، بار دیگر اذهان جهان اسلام معطوف به دشمن اصلی یعنی رژیم صهیونیستی می شود و این امر زنگ خطر را برای سران این رژیم غاصب و کودک کش به صدا در می‌آورد. 

سران و گردانندگان داعش در همان نخستین ماه‌های آغاز تجاوزگری‌ها و جنایت‌هایشان در عراق و سوریه، صریحا اعلام کردند که مامور جنگ با اسرائیل نیستند؛ این امر به کام سران رژیم صهیونیستی شیرین بود و موجب شد تا آن‌ها به همراه سعودی‌ها، کمک‌ها و مساعدت‌های پنهان و آشکاری را برای صهیونیست‌ها داشته باشند.


رابطه پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی و داعش/ شکست‌های پی‌ در پی تکفیری‌ها و افسوس صهیونیست‌ها


در سپتامبر سال 2014 "موشه یعلون" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن خوشحالی از تضعیف ارتش سوریه و عراق بوسطه نبرد با تروریست‌های داعش،اعلام کرد: دیگر خطری از سوی ارتش های عربی مارا تهدید نمی کند ، سوری ها گرفتار جنگ داخلی خویش هستند وارتش عراق دیگر وجود خارجی ندارد ، پس باید هم وغم خود را برای مبارزه با حزب الله و گروه های مقاومت فلسطینی قرار دهیم.


در ه
مان زمان، "عاموس یادلین" رئیس سابق سازمان ضد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس فعلی موسسه پژوهش‌های امنیت ملی این رژیم در مقاله‌ای تاکید کرد: مطمئن باشید خطری از سوی داعش ما را تهدید نمی‌کند، کانون اصلی خطرات علیه ما از سوی ایران است باید توجه ویژه خود را به این خطر معطوف و در این راستا متمرکز شویم.


فوریه 2014، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با سفر به جولان اشغالی از تروریست‌های جبهه معارضان دولت قانونی سوریه که در میان آن ها عناصر داعشی نیز بودند عیادت کرد؛ بدین ترتیب کمترین تردیدها در رابطه با پیوند استراتژیک رژیم صهیونیستی و داعش از میان رفت.

رابطه پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی و داعش/ شکست‌های پی‌ در پی تکفیری‌ها و افسوس صهیونیست‌ها

 
در همان زمان رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که تاکنون 700 تروریست مسلح فعال در سوریه که در میان آن‌ها چند تن از سرکردگان داعش نیز به چشم می خورند، در فلسطین اشغالی توسط رژیم صهیونیستی مداوا شده‌اند. همچنین خبر احداث بیمارستان‌های صحرایی توسط این رژیم برای مداوای تروریست‌های داعش نیز در همان زمان مخابره شد.

در جولای سال گذشته هکرها اسنادی را از اطلاعات حساب‌های کاربری یکی از کارمندان امنیتی نزدیک به دفتر بنیامین نتانیاهو افشاء کردند که حاوی نقش رژیم صهیونیستی در تجهیز و تسلیح تروریست‌های داعش بود؛ کارمند مورد اشاره که "منذر الصفدی" نام داشت از سوی سران رژیم صهیونیستی مأمور پیگیری گروه‌های مخالف مسلح در سوریه شده بود؛ وی همچنین با سرکردگان داعش و جبهه النصره نیز ارتباط برقرار کرده بود و مقرر شده بود با نمایندگان آن‌ها در یکی از پایتخت‌های اروپایی جهت انتقال تسلیحات به تروریست های داعش و النصره از طریق مرزهای ترکیه و اردن، جلسه برگزار کند.  


همکاری میان رژیم صهیونیستی و داعش، موضوعی است که حتی سازمان ملل نیز بر آن صحه گذاشته است؛ در دسامبر 2014  ناظران سازمان ملل طی گزارشی از بلندی‌های جولان، از وسعت همکاری میان رژیم صهیونیستی و تروریست‌های فعال در سوریه بویژه عناصر داعشی خبر دادند.

در بخشی دیگر از گزارش نیروهای ناظر سازمان ملل در منطقه جولان، با اشاره به فعالیت‌های حمایتی ارتش رژیم صهیونیستی از تروریست‌های تکفیری فعال علیه دولت قانونی سوریه، آمده بود: رژیم تل‌آویو در ماه مارس شروع به پذیرش افراد زخمی از میان شورشیان نموده و آن‌ها  در بیمارستان‌های خود به مداوای تروریست‌های مجروج جنگی می‌پردازد. بر این اساس، مامورین مسلح نیروی دفاع رژیم صهیونیستی، تروریست‌های زخمی شده را با اسکورت ویژه به بیمارستان‌های سرزمین های اشغالی منتقل می‌کنند.

رابطه پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی و داعش/ شکست‌های پی‌ در پی تکفیری‌ها و افسوس صهیونیست‌ها


در گزارش ناظران سازمان ملل در منطقه جولان بر این نکته تاکید شده بود که محموله هایی با محتویات نامشخص از سرزمین‌های اشغالی به دست تروریست‌های تکفیری مستقر در سوریه می‌رسد؛ محموله هایی که بنا بر گفته کارشناسان و تحلیلگران امور نظامی، نمی‌توانستند حاوی چیزی غیر از تسلیحات باشند.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ