سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/9/23 ساعت 7:54 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


شیخ الاسلام

شیعه و سنی به خوبی می دانند که داعش ساخته دست انگلیس وآمریکا است

آل سعود، ابزار غرب در منطقه برای سرکوب اسلام به اسم اسلام!

وهابیت فرقه ای تحریف شده از اسلام است که امروز اصلی ترین آموزه های خود را در قالب تکفیر سایر مسلمانان و غیرمسلمانان، خشونت و رواج رفتارهای غیرمذهبی به نمایش گذاشته است. هرچند پرچم داعش به اسم اسلام بلند است وگروه های تروریستی چون طالبان و القاعده و سایر گروه های منحرف اسلامی داعیه دار برقراری حکومت اسلامی برپایه اسلام و سنت هستند اما مجموعه رفتارهای ضد اسلامی و حمایت های آشکار جهان غرب از آنها نشان از توطئه ای است که چیدمان و طراحی آن از دهه ها پیش بر عهده سرویس های جاسوسی وامنیتی کشورهای غربی و با حمایت مالی دست نشاندگان غربی چون آل سعود در منطقه بوده است. با این همه مشخص است اصلی ترین اهداف غرب در طراحی چنین توطئه هایی تفرقه در جهان اسلام است.

قدس آنلاین در گفت و گوی پیش رو با دکتر حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر خارجه به بررسی شواهد تاریخی در پیدایش حامیان وهابیت و گروه های تروریستی در راستای تضعیف و تفرقه افکنی جهان اسلام پرداخته است.

دکتر حسین شیخ الاسلام با اشاره به تقابل فرهنگ غرب با تمدن اصیل اسلامی گفت: انگلستان در اواخر قرن نوزدهم تا نیمه های قرن بیستم داعیه دار تمدن جهان بود. از سوی دیگر تمدن اسلامی به عنوان اصلی ترین رقیب تمدن غربی رو در روی این تمدن نوظهور ایستاده بود. متفاوت بودن ویژگی های تمدن اسلامی که متکی بر خدامحوری بود آن را از تمدن سکولار، مادی گرا و انسان محور غربی متمایز کرده بود به نحوی که گسترش تمدن اسلامی در عصر جدید می توانست تبعات سنگینی را بر تمدن غربی وارد کند، از این رو رویارویی این دو تمدن قابل پیش بینی بود. بخشی از آسیا که منطقه ظهور پیامبران آسمانی و بزرگترین پیام آوران وحی بوده در زمره تمدن های غنی است که در تعیین تاریخ و سرنوشت آینده بشریت بسیار مثمرثمر بودند.

 

سفیر سابق ایران در سوریه خاطر نشان کرد:  از سوی دیگر ظهور قدرت نوظهوری چون چین آمریکا را مجبور کرد بخشی از نیروهای خود را به شرق آسیا منتقل کند. انتقال بخشی از نیروهای آمریکایی به شرق آسیا و عدم جایگزینی آن در غرب آسیا، آمریکا را مترصد موضوعی کرد تا به واسطه آن با جنگ های نیابتی در سهولت بیشتر و هزینه کمتر قدرت و امکان سلطه خود را بر منطقه همچنان تداوم بخشد. بی تردید آمریکا همچنان به دنبال حفظ قدرت و پیاده کردن راهبرد خود همانند سال 1970 است. حضور خانم" ترزا می" در جایگاه نخست وزیر انگلیس در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس گواهی براین ادعاست که غربی ها با حمایت و هدایت آمریکا درپی گسترش تفرقه و احیای آن در جهان اسلام هستند  تا از این طریق کشورهای اسلامی را بیش از پیش تضعیف نمایند.

وی درپایان خاطر نشان کرد: متاسفانه هر دو سوی اختلاف سنی و شیعه و ایجاد جریان داعش و شیرازی ها، انگلیس قرار دارد. به نظر می رسد انگلستان درصدد است از فرصت به دست آمده و تضعیف شدن آمریکا در منطقه به نفع خود بهره برداری کند.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ