سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/4/23 ساعت 8:22 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان می‌گوید بیشتر کشورهای عربی غیر از سوریه هیچ نوع کمی به جنبش مقاومت نکرده‌اند.سید حسن نصرالله افزود:
«آن‌ که حزب‌الله را در فهرست سیاه گروه‌‎های تروریستی قرار داده است، ارتباطی با مقاومت عربی ندارد.»

حسن نصراللہ کو شہید کرنے کی اسرائیلی سازش فاش

دبیرکل جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان می‌گوید بیشتر کشورهای عربی غیر از سوریه هیچ نوع کمی به جنبش مقاومت نکرده‌اند.سید حسن نصرالله افزود: «آن‌ که حزب‌الله را در فهرست سیاه گروه‌‎های تروریستی قرار داده است، ارتباطی با مقاومت عربی ندارد.»

نصرالله این اظهارات را روز یکشنبه (16 اسفند) در مراسم بزرگداشت حاج علی فیاض، از مدافعین حرم حضرت زینب (س) که به تازگی در مبارزه با تروریست‎ها در سوریه به شهادت رسید، بیان کرد.

شش کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس روز چهارشنبه (12 اسفند) جنبش مقاومت لبنان، حزب الله را که با اشغالگری رژیم اسرائیل و تروریست‌ها در سوریه مبارزه می‌کند، در فهرست به اصطلاح تروریست‌ها قرار دادند.

دبیرکل حزب‌الله ضمن قدردانی از اعتراض‌هایی که در جهان عرب در قبال تصمیم شورای همکاری خلیج فارس صورت گرفت، افزود: «این نشانگر احترامی است که جهان عرب برای مقاومت قائل است.»

اقدام شورای همکاری کشورهای عرب خلیج فارس متشکل از عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین، قطر، کویت و عمان در تروریستی خواندن حزب‌الله با اعتراض شدید در لبنان مواجه شده است.

رژیم آل سعود پیشتر نیز حزب‌الله لبنان را گروهی تروریستی خوانده بود، اما تصمیم جدید شورای همکاری خلیج فارس یک روز پس از آن اتخاذ شد که دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت عربستان سعودی با تعلیق بست? کمک اقتصادی به ارتش لبنان، این کشور را به مرحله جدیدی از مناقش? سیاسی کشانده است.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ