سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/7/24 ساعت 2:21 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


                              صادق خرازی

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: امنیت مهم‌ترین دغدغه امروز آحاد مردم جهان است، در حالی که کنشگران سیاسی ما قدر امنیت کشور را نمی‌دانند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سید محمدصادق خرازی در جمع خبرنگاران زنجان با اشاره به اینکه کنشگران سیاسی ما قدر امنیت کشور را نمی‌دانند، تصریح کرد: امنیت مهم‌ترین دغدغه امروز آحاد مردم جهان است و نعمت امنیت، نعمتی است که خداوند در ضمیر زندگی انسان‌ها قرار داده است.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه امروزه بسیاری از کشورهای جهان از نعمت امنیت محروم هستند، گفت: در منطقه، همه کشورها از جمله افغانستان و پاکستان، یمن و عربستان و حتی روسیه و در جهان، لندن، مادرید، بروکسل و نیویورک، همگی دغدغه امنیت را دارند و به عبارتی دیگر هیچ جای جهان امن نیست.

خرازی با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران حاصل تلاش جمعی و بی‌تکلف بهترین فرزندان کشور است، خاطرنشان کرد: تلاشی که برادران بسیج و سپاه و سایرین برای ایجاد امنیت در کشور داشته‌اند و زمینه تجلی امنیت را در کشور فراهم کرده‌اند با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست و باید قدر آن را دانست.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: این حزب در عملکرد دولت روحانی برخی از عملکردها را تایید و بر برخی دیگر نقدهایی دارند و طبیعی است که در دوره انتخابات، عقل جمعی این حزب تصمیم می‌گیرند که در کدام نقطه می‌خواهند بایستند.

خرازی با اشاره به اینکه دولت روحانی از موقعیت جمهوری اسلامی در عرصه سیاست خارجی بهترین بهره‌برداری را داشت، تاکید کرد: دولت روحانی در عرصه سیاست خارجی گام بزرگی برداشت و قطار در حال حرکت تحریم‌ها علیه ایران را متوقف و باب گفت‌وگو را در جهان باز کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به سئوالی که در خصوص علت برخی اختلافات بین شورای سیاست‌گذاری و شورای هماهنگی به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: این اختلافات ریشه در سهم‌خواهی دارد، نه آن‌هایی که دنبال سهم‌خواهی هستند، رفتارشان دموکراتیک است و نه آن‌هایی که نفوذ بیشتری برای خود رقم زده‌اند.

خرازی تصریح کرد: ما برای دموکراسی نیازمند ساز و کار جدید هستیم و بزرگان اصلاحات برای ماندگار شدن فرهنگ دموکراسی در ایران باید گام‌های جدی و استراتژیک برداشته و ساز و کار جدید تعریف کنند.







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ