سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/7/24 ساعت 1:45 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


                                        آیت الله علم الهدی
آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در جمع عزاداران تاسوعای حسینی در حرم مطهر رضوی افزود: مقابله با جبهه نفاق و انحراف داخلی به مراتب لازم تر و حساستر از مقابله با جبهه کفر خارجی و استکبار بیرونی است و در منطق پیامبر اکرم (ص) نیز این مساله وجود دارد. 

وی اظهار کرد: اسلام بدوی که همان جریان نفاق و انحراف داخلی بود می خواست با نام اسلام قدرت را به دست آورد و با کنار گذاشتن ارزشها و احکامی که با لذایذ نفسانی و چپاولگری آنها نمی ساخت، اسلام واقعی را به اسلام بدوی مبدل کند. 

وی گفت: اسلام بدوی همان اسلامی بود که دستگاه بنی امیه در کنار اسلام واقعی ساختند و اسلام مرفهین و متحجرین بود که در آن جنگ، جهاد و مشکلات و درگیری برای اقامه حدود الهی و ارزشهای دینی وجود نداشت و اسلامی بی دردسر بود که در یک هوای مطبوع و یک خانه مفروش دو رکعت نماز بی دردسر بخوانند یا روزه بی دردسر بگیرند. 

امام جمعه مشهد افزود: حضرت سید الشهدا (ع) با این اسلام بدوی و دست ساز حکومت اموی مقابله کرده و در مقابل آن ایستادند. 

وی اظهار کرد: اکنون نیز برخی به دنبال این هستند که کتاب مفاتیح الجنان را باز کنند و روی فرش حرم حضرت امام رضا (ع) و در هوای مطبوع زانو بزنند و انواع دعاها را بخوانند اما کاری به بی حجابی و ولنگاری و درگیری با مظاهر و منابع آن نداشته باشند که اسلام آنان اسلام مرفهین است. 

وی گفت: در اسلام مرفهین درگیری با انسانهای فاسق و فاجر که دین را ملعبه شهوترانی خود قرار می دهند و دست به گریبان شدن با صاحبان قدرت به خاطر دفاع از مستضعفان و محرومان وجود ندارد. 

آیت الله علم الهدی افزود: اسلام مرفهین اسلامی است که در کمال سلامت و امنیت بدون برخورد و درگیری در حرم پیامبر (ص) عبادت کنند و نماز بخوانند و در هتلهای آخرین سیستم و پنج ستاره عربستان بهترین غذا و میوه را تناول کنند و از اجناس خارجی بازار عربستان هم خرید کنند و با خوشگذرانی بازگردند اما اگر بنا باشد با یک مشت وهابی تکفیری آل سعود درگیری پیدا کنند و به آنها اهانت شود یا نگذارند عمره و حج برگزار کنند، چنین اسلامی را قبول ندارند. 

وی اظهار کرد: در زمان حضرت امام حسین (ع) هم کسانی می گفتند یزید و معاویه هر چه هستند برای خودشان هستند بگذارید بخورند و بچاپند و ما هم در فضای امن خود کاسبی کنیم و زندگی خوب و خوش و راحت داشته و نماز بخوانیم و روزه بگیریم اما با این قدرت انحرافی دشمن خدا درگیر نشویم. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در اسلام واقعی مسلمان نمی تواند در برابر جنایت و ظلم حاکم بی تفاوت باشد و نمی شود یک گوشه خوش بگذراند و دشمن استکباری و صهیونیستی مسلمانان را زیر بمب خرد کند. 

وی افزود: 120 هزار نفری که در لشگر ابن سعد دور هم جمع شده بودند فقط نظامیانی نبودند که از پادگانها آمده باشند بلکه مردم کوچه و بازار بودند که اسلامشان اسلام مرفهین بود. 

وی ادامه داد: لشگر عمر سعد ترکیب عجیبی داشت که یک بخش آن خوارجی بودند که با حضرت امیرالمومنین علی (ع) دشمن بودند و یک بخش دیگر به ظاهر شیعیان امیرالمومنین (ع) بودند که می دانستند حضرت امام حسین (ع) بر حق است اما اسلام مرفهین را می خواستند. 

امام جمعه مشهد اظهار کرد: امروز هم عده ای همین گونه هستند که می خواهند اقتصاد رایجی داشته باشند و با آمریکا و عوامل آن بسازند هرچند که در غزه، لبنان یا یمن مسلمانان را به خاک و خون بکشانند. 

وی گفت: اما اینگونه نیست که این افراد گوشه ای بنشینند و یک لقمه نان راحت بخورند و به کسی کار نداشته باشند زیرا اگر اسلام مرفهین پیاده شود آنها را به جایی می کشاند که در لشگر عمر سعد مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند. 

وی افزود: فکر نکنید اگر با این کفار کاری نداشته باشید از شما دست بر می دارند و می گذارند راحت زندگی کنید بلکه باید مثل عربستان سعودی مزدور آنها شوید. 

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: مگر ایران 40 هزار مستشار آمریکایی نداشت و مگر رژیم ستمشاهی آجودان مخصوص آمریکا در منطقه نبود اما لایحه مصونیت قضایی مستشاران خود را مطرح می کردند. 

وی گفت: اهالی کوفه نیز ابتدا به ابن زیاد گفتند ما با امام حسین (ع) کاری نداریم و درست است که وی را دعوت کرده ایم اما توبه می کنیم و برمی گردیم اما ابن زیاد قانع نشد و از آنها خواست که حضرت امام حسین (ع) را به شهادت برسانند تا وفاداری خود به حکومت اموی را ثابت کنند. 

وی افزود: امروز هم اگر جمهوری اسلامی ایران به فلسطین، یمن و بحرین کار نداشته باشد آمریکا قبول نمی کند و می گوید شما باید آنها را سرکوب کنید و مگر قبل از انقلاب اینگونه نبود و سوخت هواپیمای رژیم صهیونیستی از ایران تامین نمی شد؟ 

امام جمعه مشهد ادامه داد: یک اسلام دیگر هم اسلام متحجرین است که امروز را نمی بیند یعنی مومن، متدین، نمازخوان، روزه بگیر و اهل محرم و صفر و حتی دوستدار حضرت امام حسین (ع) است اما در 200 سال قبل زندگی می کند. 

وی اظهار کرد: روحانی این اسلام در منبر خود همان حرف هایی را می زند که 50 سال پیش در زمان رژیم ستمشاهی می زده است و گویی انقلاب نشده و جبهه ای به نام نظام اسلامی در مقابل کفر جهانی به وجود نیامده است. 

وی گفت: نوحه خوان اسلام متحجر هم نوحه ای می خواند که 60 - 70 سال پیش می خوانده و در آن حضرت زینب (س) بانویی خون جگر است نه قهرمان و بر هم زننده نظام استکبار یزیدی. 

آیت الله علم الهدی افزود: حضرت امام حسین (ع) با این اسلام نیز به مخالفت و مبارزه پرداخت.  







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ