سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/4/12 ساعت 1:0 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


اکنون الحشد الشعبی، دیگر مختص به نیروهای داوطلب شیعه نیست؛ بلکه هزاران تن از جوانان سایر اقوام و پیروان مذاهب مانند اهل سنت، مسیحیان و کردها نیز به عضویت این جریان ضد تروریستی قدرتمند در آمده‌اند، بطوری که در روز جمعه یگان هایی از این نیروها از مقابل جایگاه رژه رفته و علیه رژیم صهیونیستی و داعش و هرچه گروه تروریستی و حامیان آنان در منطقه و جهان وجود دارد، شعار دادند.

 

هزاران تن از شهروندان عراقی روز جمعه در روز جهانی قدس با پوشیدن لباس‌های رزم در خیابان‌های مرکزی بغداد رژه رفتند و ستاره‌های پرچم رژیم صهیونیستی نقش بسته بر کف خیابان‌ها را لگد کردند.

بسیاری از آنها مستقیم از جبهه‌های جنگ با گروه تکفیری داعش آمده بودند تا در این روز که به نام امام خمینی (ره) در تاریخ معاصر جهان ثبت شده، شرکت کنند. فرماندهان پیشاپیش و هر یک پرچم‌های عراق، فلسطین و گروه‌های منتسب به خود را حمل می‌کرد.

 

 

مرگ بر اسرائیل را فریاد می زدند و شعار می دادند «کلا کلا اسراییل ـ کلا کلا داعش» و این پیام روشن روز قدس امسال عراقی ها به جهان بود.

تنها رژیمی که در منطقه تاکنون از سوی داعش حتی در ظاهر تهدید نشده، رژیم تل آویو است و این موضوع عراقی هایی را که این روزها سرگرم نبرد با گروه تروریستی داعش هستند، مطمئن ساخته که جنگ علیه داعش تکفیری و تروریستی، همان جنگ با رژیم اشغالگر قدس است.

یک فرمانده عملیاتی که از جبهه های الانبار برای شرکت در این مراسم این روز آمده ، می گوید: ما امروز در حقیقت با رژیم اسرائیل در جنگ هستیم؛ اگر چه این جنگ در کوچه و خیابان‌های شهرهای کشورمان و دورتر از هزار و 500 کیلومتر از سرزمین‌های اشغالی فلسطین جریان دارد.

مراسم در محدوده بزرگی از مرکز بغداد مابین مرکز شماره گذاری (شرکت ظلال) و خیابان بیروت برگزار شد و بیشتر گروه‌های عضو نیروهای مردمی (الحشد الشعبی)، در این روز بطور منظم رژه رفتند و از مقابل جایگاهی که مجریش آنان را قهرمانان عراق خطاب می‌کرد، گذشتند.

هنگام عبور نیروهای زبده بدر از مقابل جایگاه ، فریاد سخنران فضا را پر می‌کرد که می‌گفت: بارک الله به قهرمانان بدر و آنگاه که نیروهای کتائب حزب الله به جایگاه نزدیک می‌شدند، این گروه ضد تروریستی را مورد تشویق قرار می‌داد که به گفته ناظران نظامی، نیروهایش لرزه به تن داعش انداخته‌اند.

نیروهای عصائب اهل الحق نیز با تمام توان مرگ بر داعش و اسرائیل را فریاد می‌زدند و خشم خود را از این دو عنصر نامطلوب خاورمیانه ابراز می‌کردند. این گروه نیز به هر نقطه از مناطق درگیری با داعش وارد می‌شود، معادلات به ضرر این گروه تروریستی به هم می‌ریزد و مجری مراسم روز قدس بغداد، آنان را قهرمانان وطن خطاب کرد.

 

 

نیروهای کتائب حزب الله با اعضای دانش آموزی و گردان‌های بانوان، آمده بود و عصائب اهل الحق تصاویر شهدای خود را در دست داشتند و بچه‌های بخش فرهنگی و رسانه‌ای سازمان بدر نیز پلاکاردهایی حمل می‌کردند که بر آن نوشته شده بود سلاح ما قلم و دوربین است.

سایر گروه‌های الحشد الشعبی(نیروهای داوطلب مردمی جنگ علیه داعش) نیز از پی هم آمدند؛ کتائب امام علی، کتائب جند الامام، لواء علی اکبر، لواء ابوالفضل، کتائب سیدالشهداء، حرکت النجبا، سرایا الخراسانی، رسالیون و نیز نیروهای ویژه در این مراسم حضور داشتند و با خود تصاویر امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، آیت الله العظمی سیستانی، شهید صدر و نیز تصاویر فرماندهان شهید خود را حمل می‌کردند.

بسیاری از این رزمندگان، سابقه جنگ با گروه‌های تروریستی از جمله داعش در سوریه را هم دارند؛ مانند لواء ابو الفضل العباس، کتائب حزب الله، عصائب اهل الحق و اکنون نیز در گستره وسیعی از خاک میهن خود از جمله در الانبار، صلاح الدین، موصل و دیالی در حال نبرد با این گروه تروریستی هستند.

اکنون الحشد الشعبی، دیگر مختص به نیروهای داوطلب شیعه نیست؛ بلکه هزاران تن از جوانان سایر اقوام و پیروان مذاهب مانند اهل سنت، مسیحیان و کردها نیز به عضویت این جریان ضد تروریستی قدرتمند در آمده‌اند، بطوری که در روز جمعه یگان‌هایی از این نیروها از مقابل جایگاه رژه رفته و علیه رژیم صهیونیستی و داعش و هرچه گروه تروریستی و حامیان آنان در منطقه و جهان وجود دارد، شعار دادند.

در این مراسم دکتر خالد الملا عالم اهل سنت عراق و رئیس هیات علمای مسلمین عراق و سید حمید الحسینی رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی به سخنرانی پرداختند.









  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ