سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 95/3/29 ساعت 7:19 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا «المائدة/32»
هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین بکشد، چنان است که گویی همه انسانها را کشته است.


بیداری اسلامی بحرین

در شرایطی که امواج بیداری اسلامی و عدالت خواهی، کشورهای اسلامی را فرا گرفته است و پس از آنکه ملت های تونس و مصر توانستند با برگزاری راهپیمایی و تجمعات مردمی، دیکتاتوری های وابسته به غرب را سرنگون کنند و حقوق و کرامت از دست رفته خویش را بازستانند، این موج آزادی خواهی اینک به کشور اسلامی بحرین رسیده است؛ و در حالی که مردم بحرین با برگزاری راهپیمایی های کاملاً مسالمت آمیز، درخواست داشتند برنامه اصلاحاتی که از چند سال پیش از سوی هیأت حاکمه وعده داده شده بود انجام شود. اما در کمال تعجب و تأسف، مطالبات مسالمت آمیزشان با بدترین وجوه ممکن پاسخ داده شد و با حمله وحشیانه و ناجوانمردانه به متحصنان، جمعی از جوانان و مردم مومن این کشور به خاک و خون کشیده شده و شربت شهادت را نوشیدند که موجب حیرت جهانیان و نگرانی شدید امت اسلامی و علاقمندان به سرنوشت مردم بحرین شده است.

 

بحرین

ما ضمن اینکه جنایات ضد انسانى حاکمان بحرین را شدیدآ محکوم مى کنیم، از جوامع بین المللى مى خواهیم که در برابر این جنایات هولناک سکوت نکنند و اجازه ندهند حاکمان خودکامه بحرین دست به هر جنایتى بزنند. همچنین هرگونه دخالت نظامی یا سرکوبگرانه کشورهای خارجی را محکوم کرده و همه همسایگان بحرین و نیز قدرت های جهانی را از مداخله در امور داخلی بحرین برحذر می داریم تا مردم این کشور، نظام واقعی برخاسته از رأی خود را بر این کشور اسلامی حاکم کنند.

و از سازمان های حقوق بشری و رسانه های بین المللی مستقل می خواهیم با فشار به دولتمردان و نظامیان بحرین، مانع از تضییع بیشتر حقوق حداقلی مردم این کشور شوند و از قیام مردم مظلوم و آسیب دیده این کشور حمایت کنند.

بدون تردید آزادگان جهان نیز در برابر این جنایات سکوت اختیار نخواهند نمود و و فریاد اعتراض خود را از هر سو در برابر این دژخیمان بلند خواهند کرد تا شیعیان بحرین تصور نکنند تنها هستند و حاکمان و متجازوین خارجی بحرین نیز بدانند این شیعیان مظلوم تنها نیستند
بی شک پیروزی نهایی با مومنین است و حکومت خود کامه بحرین بداند این گونه کارها سرانجام ریشه آنها را خواهد زد و به فضل خداوند تبارک و تعالی، مسلمانان بحرین از شر آنها نجات خواهند یافت و انشاءالله که در این راه پیروز خواهند شد.

 

عکس

و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم
وسیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ