سفارش تبلیغ
صبا ویژن
03955809074 سید مهدی ملک الهدی
نوشته شده در تاریخ 96/12/14 ساعت 8:43 ع توسط سیدمهدی ملک الهدی


واقعیت آن است که اکثر شبکه های ماهواره ای صرفاً یک سرگرمی نیستند بلکه مارهای خوش خط و خال هستند که می خواهند به شیوه ای نوین افکار خانواده ها را مسموم و در نتیجه بنیان جامعه را منزلزل کنند . و به گفته کارشناسان ، مهم ترین سوغات آن ، ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته ، عادی جلوه دادن خیانت خانوادگی ، بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین ، عادی جلوه دادن رابطه خارج از ازدواج ، هویت زدایی از مفهوم خانواده ، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران ، تعصب زدایی و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده ، ترویج جدایی و و ایجاد آمادگی ذهنی برای گسترش تفکر شیطان پرستی در میان جوانان و نوجوانان است .

فاجعه از آنجا رخ می نماید که قرار است زنان برخی شبکه های ماهواره ای برای زنان جامعه الگو باشند . زنانی که به همسران خود خیانت کرده و فرزندانشان انجام رابطه نامشروع را ساده تر از نوشیدن چای در یک شب سرد زمستانی می دانند .

داستان سریالهای برخی شبکه های ماهواره ای ، داستان کسانی است که زندگی شان مملو از رابطه های جنسی نامشروع ، شهوت رانی های حیوانی و بی بندوباری هاست ، داستان آدم هایی که مهمترین دغدغه شان سقط بچه های نا مشروع و خیانت به همسرانشان است .

بنا براین اگر اعضاء جامعه انسانی و اسلامی ما از خطر ها و هجمه های خانمان برانگیز اینگونه شبکه ها غفلت نمایند و پای چنین شبکه هایی را از حریم خانواده خود قطع نکنند ، خانواده هایشان یا از هم خواهند پاشید یا سرد و عاری از روابط انسانی و عاطفی خواهند شد .

و کم ترین مفاد چنین دسیسه هایی ، کودکان و نوجوانان خواهند بود که به درستی تربیت نخواهند شد .

جامعه پس رفت کرده و بیش از پیش ، عقب ماندگی و مصرف گرایی را تجربه خواهیم کرد ، و طبیعی است در چنین شرایطی زمان و فرصت های از دست رفته قابل جبران نخواهند بود .







  پیام رسان 
+ هر کسی نام کسی گفت سرش بالا رفت ما که از لطف تو داریم سری در سر ها ازدحام است سر کوی شما اذن بده لااقل ما بنشینیم همین آخرها

+ سلیمانا از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم ز گوشه گوشه دنیا فقط شش گوشه میخواهم برگ زردی با سماجت شاخه را چسبیده بود دستهای خویش و دامان توام آمد به یادم یا حسین

+ سلام دوستان عزیز

+ سال پر خیر وبرکتی داشته باشین دوستان پارسی بلاگ

+ سال نو به همه دوستلن عزیز مبارک

+ سال نو بغیر از تعویض لباس و کفش وغیره سالی برای تعویض رفتار ها وکردارهایمان باشد برایملن ابدی ومبارکتر خواهد بود

+ سال1397 برای همه دوستان عزیز مبارک باشد

+ پیشاپیش سال پر خیر وبرکتی را در پناه مهدی صاحب الزمان برایتان ارزومندم انشالله سال ظهور حضرت بقیه باشد

+ الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

+ روز میلاد بانوی بزرگ اسلام، پرستار تمام نیکی ها پرستار تن رنجور ولایت، پرستار ارزش های مقدس عاشورا، زینب کبری(س) بر همه پرستاران و پیروانش مبارک باد.




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ